השיחה: אלי אילדיס משיק עונה שנייה של "רישיון ליהנות"

מי הגיעו לפרגן לתוכנית החדשה של אלי אילדיס? ■ מה תוכלו לעשות עם 22 מיליון דולר פנויים? ■ וגם: איזה חרם מנסה ליזום צח פישביין?

המגיש אלי אילדיס, שהוא גם בעל חברת ההפקות "המופע המוטורי", ערך אמש (ג') קבלת-פנים לרגל השקת העונה השנייה של תוכניתו "רישיון ליהנות" בהשתתפות השף חיים כהן. התוכנית שובצה כתוכנית וויקאנד בלוח השידורים של קשת ועלתה לשידור בשבת האחרונה.

הרמת הכוסית החגיגית התקיימה בבר שישקו בתל-אביב. אילדיס סיפר על גלגולי התוכנית שהחלה לפני כ-5 שנים בערוץ הספורט, שודרה בערוץ 10 ולבסוף נחתה בלב הפריים טיים הישראלי.

שותפו של אילדיס בתוכנית, כהן, הגיע לאירוע באיחור בשל צילומים לתוכנית "מאסטר שף" והתקבל בחום על-ידי הנוכחים. הרימו כוסית: רעייתו של אילדיס מיקי חיימוביץ', זיו קורן, מירי נבו, שמעון גרשון, אסף מור ועוד.

מתנחם בדירה

ויצמן שירי סיים השבוע את הפרק בחייו בשוק ההון, כשהחברה הציבורית שהייתה בשליטתו, תשואה 10, הגיעה לפירוק. הבוקר (ד') הודיע שירי גם על התפטרותו מכל תפקיד בחברה, ובכך הסיר כל קשר לחובות שנותרו למחזיקי האג"ח בהיקף של 74 מיליון שקל. בסך-הכול הפסידו שירי ושותפו יונה שמש כ-27 מיליון שקל בחברת הנדל"ן.

ויצמן שירי,
 ויצמן שירי,

ויצמן שירי

אך שירי נותר אדם עשיר ובעל נכסים שונים בארץ כולל דירה מפוארת, שהיא חיבור של שתי דירות, באזורי חן בצפון תל-אביב, אותה רכש לפני כ-3 שנים מריטה ורמי קליינשטיין כשהתגרשו.

ארמון חול למכירה

הקריאות לדיור בר-השגה שיוצאות משדרות רוטשילד בתל-אביב הגיעו כנראה עד לקליפורניה הרחוקה. איל הנדל"ן הקליפורני וויליאם צ'דוויק, אשר לא הצליח למכור את ביתו במשך 3 שנים בגלל המחיר שדרש, 65 מיליון דולר, הוציא את הבית למכירה פומבית שתחל במחיר מציאה של 22 מיליון דולר בלבד. אכן צדק חברתי.

הבית של וויליאם צ'דוויק בקליפורניה, מכירה פומבית / צילום: סוכנויות הידיעות
 הבית של וויליאם צ'דוויק בקליפורניה, מכירה פומבית / צילום: סוכנויות הידיעות

הבית המוצע למכירה

הקונה העתידי לא רק שיזכה לגור לחוף האוקיינוס השקט, אלא גם בבית חלומות שזכה כבר לכינוי "ארמון חול בגודל אמיתי". הבית, ששטחו כמעט 1,000 מ"ר, כולל 9 חדרי אמבטיה ו-6 חדרי שינה, ביניהם שתי סוויטות הפונות לאוקיינוס. למעשה, הבית לא תוכנן מראש כ"ארמון חול", אלא קיבל את הכינוי על שום קרבתו אל החוף, מבנהו וצבע החול של קירותיו החיצוניים.

מתרגמים לתלמידים

חברת בבילון, ספקית תוכנת התרגום, תורמת ל-190 בתי-הספר ברשת אורט בישראל רישיונות לתוכנה המתקדמת של החברה, לשימוש כ-100 אלף התלמידים ברשת. החברה ממקדת את פעילותה החברתית בקידום נושא החינוך בקרב ילדים ובני-נוער ברחבי העולם, ובחודשים האחרונים השיקה את יוזמת "בבילון לכל תלמיד". עד כה, תרמה החברה רישיונות בשווי כולל של למעלה ממיליון וחצי שקל. בעל השליטה בבבילון, נעם לניר, ואלון כרמלי, מנכ"ל החברה, התייחסו ליוזמה ואמרו כי "אנו מאמינים כי ביוזמה זו נוכל לסייע לבני הנוער לקחת חלק מרכזי ופעיל יותר בחברה בה הם נמצאים, ומחוצה לה".

הסופה של ודמני

חברת אלקטרה קיימה אירוע חגיגי לרגל גיוסם הקרוב של ילדי ונכדי עובדי החברה לצה"ל. יקי ודמני, מנכ"ל החברה, הזמין לאירוע את חיילי גדוד "סופה" של חיל השריון, אותו מאמצת החברה במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" של האגודה למען החייל.

סא
 סא

מג"ד סופה מתן שפי ויקי ודמני

לוחמי הגדוד ישבו עם המתגייסים החדשים ובני משפחותיהם וענו לשאלותיהם לגבי השירות הצבאי.

זזים

מינויים חדשים בקבוצת קווינקו: חיים אסיאג מונה ליו"ר חברת QLI וחברת י.ז. קווינקו; רו"ח דורון כוכבי וגדעון מורן מונו כדירקטורים בי.ז. קווינקו; עו"ד ליז קייזר מונתה ליועצת המשפטית של הקבוצה ■ תומר פרידור מונה למנהל המכירות למדינות המתפתחות של HP במזרח אירופה ■ יו"ר ועדת האתיקה של לשכת רו"ח בישראל, רו"ח אריה רפופורט, מונה לדירקטור מטעם הציבור בחברת החשמל ■ פרופ' ג'ימי וינבלט מונה לנשיא מכללת ספיר ■ מינויים חדשים בקבוצת אלדן: רונן קדם מונה לסמנכ"ל מכירת רכב, מקס עזרן מונה למנהל אגף הליסינג ■ ד"ר אפרת הרלב-ברון מונתה לסגנית מנהל בי"ח שניידר לילדים

הסטטוס שלהם:

Zach Fishbein קורא לחרם על הגבינה הלבנה: גבינה לבנה 3% קונים רק כשתהיה זולה מ-5.99

Eral Margalit המתמודד על ראשות מפלגת העבודה מזמין את החברים לרוטשילד פינת בצלאל לסדרת מפגשים עם מומחים בינלאומיים במטרה לגבש תוכנית לשינוי כלכלי-חברתי