הגיע הזמן: פייסבוק בעדכון משמעותי באפליקציית האייפון

כבר שבועות שאתר האינטרנט של פייסבוק שופע בחידושים, וחלקם זמינים עכשיו גם כעדכון לאפליקציית האייפון - כשהעיקריים בהם נוגעים לאבטחת הפרטיות

כל מי שנמצא בפייסבוק על בסיס יומיומי הרגיש את השינויים שנעשו בשבועות האחרונים ברשת החברתית, כשהדגש הוא על אבטחת הפרטיות ושליטה רחבה יותר על הפרסומים שלנו ומי נחשף אליהם.

פייסבוק שחררו לפנות בוקר את עדכון 3.5 לאפליקציית האייפון של הרשת החברתית - אחד הגדולים שנעשו עד כה. בין היתר, העדכון כולל גם את ההגדרות החדשות לאבטחת הפרטיות שנחשפנו אליהם בשבועיים האחרונים באתר האינטרנט של פייסבוק.

כעת ניתן בקלות רבה יותר לקבוע מי יהיה חשוף לפרסומי סטטוסים שלנו באמצעות כפתור חדש (גלגל שיניים) שיפתח חלון חדש ובו נוכל לבחור את הקבוצות השונות שאיתן נרצה לשתף או לחילופין להפוך את הסטטוסים שלנו לציבוריים.

כן ניתן יהיה לתייג את המיקום שלכם ביחד עם העלאת סטטוסים חדשים בנוסף לשירות הצ'ק-אין של פייסבוק פלייסס (שאולי ייעלם לחלוטין בעתיד), ואף לתייג את החברים שנמצאים איתכם באותו מיקום. גם צילום ושיתוף תמונות מתוך האפליקציה הופך לפשוט יותר עם כפתור מצלמה שיופיע ברגע שתרצו לכתוב ולהעלות סטטוס חדש מהאייפון.

פייסבוק_אפליקציה
 פייסבוק_אפליקציה

שינויים נוספים נוגעים לממשק האפליקציה ולאופן הניווט בה: מעתה מידע על החברים שלכם כגון מקום עבודה או מקום מגורים יופיע בצמוד לתמונת הפרופיל שלהם בעמוד הפרופיל שלהם באפליקציה. בנוסף, את הקישורים החיצוניים שהתפרסמו על ידי החברים שלכם תוכלו מהיום לפתוח באמצעות הדפדפן המובנה של האייפון (ספארי), או להעתיק את כתובת ה-URL לדפדפן אחר שבו אתם משתמשים באייפון.

מעבר לכל אלו, פייסבוק הכניסו כמה וכמה תיקונים לבאגים וכעת האפליקציה גם עובדת מהר וחלק יותר. על פי הדיווחים, פייסבוק גם הסירה את קוד המקור של אפליקציית האייפד שהייתה חבויה בתוך אפליקציית האייפון, וגרמה לה מבוכה רבה כאשר מספר גולשים הצליחו לחלץ ולהתקין אותה על מכשירי האייפד ובכך חשפו את האפליקציה החדשה, שטרם שוחררה או אומתה על ידי גורם רשמי בפייסבוק.