הנאסד"ק בעוד אזהרה: בלופינקס לא עומדת בתנאי המסחר

בלופינקס לא עומדת בתנאי המסחר עקב ירידת מחיר מנייתה מתחת לרף של 1 דולר למניה ■ על החברה לעמוד ברף במשך 10 ימי עסקים רצופים עד ה-19 במארס 2012, ולא - תימחק מהמסחר

חברת בלופניקס , הודיעה היום (א') לבורסה בת"א כי קיבלה מכתב אזהרה מבורסת הנאסד"ק, שהודיעה כי החברה לא עומדת בתנאי הרף להמשך המסחר ברשימת ה-Nasdaq Global Market. זאת, עקב ירידת מחיר מנייתה מתחת לרף המינימום של 1 דולר למניה, ואי-עמידתה בתנאי המסחר ב-30 הימים החולפים לתאריך קבלת המכתב.

יש לציין כי מכתב האזהרה לא גורר הסרה מיידית של חניית בלופניקס מהמסחר ברשימת ה-Nasdaq Global Market, כאשר לחברה הוענקה הארכה עד ה-19 במארס 2012, כדי לעמוד בתנאי הסף ולעבור את מחיר הרף למסחר ברשימה. עד התאריך המדובר, על החברה להיסחר מעל לרף של 1 דולר למניה, במשך 10 ימי עסקים רצופים, כדי לעמוד בתנאים.

במידה והחברה לא תעמוד בתנאי הסף עד לתאריך המדובר, צפויה החברה לקבל הודעה מבורסת הנאסד"ק כי מניותיה מוסרות מהמסחר ברשימה. מבלופניקס נמסר כי במקרה כזה, וייתכן ותגיש בקשה להיסחר ברשימת ה-Nasdaq Capital Market, רשימת מסחר המיועדת לחברות בעלות שווי שוק קטן, במקום ברשימה הרגילה.