גם פלאפון תשיק מותג מוזל חדש בשם Me

תוכנית המגירה של פלאפון לקראת הרחבת התחרות בשוק הסלולר נחשפת: מותג פרי-פייד שייקרא Me ושיתחרה במותגים מוזלים שאמורים להיות מושקים בקרוב ■ הערכות: גם פרטנר וסלקום ישיקו מותגים מוזלים

תוכנית המגירה של חברת פלאפון לקראת הרחבת התחרות בשוק הסלולר נחשפת, בדמות מותג מוזל חדש שהחברה עומדת להשיק ואשר ייקרא Me. המותג החדש צפוי להימכר בנקודות מכירה של פלאפון במרכזי קניות וככל הנראה לא יימכר במרכזי השירות של החברה. מדובר במותג פרי פייד, שיתחרה במותגים מוזלים שאמורים להיות מושקים בקרוב בעקבות המדיניות להכנסת מפעילים וירטואליים (MVNO), וגם על מנת להתחרות במפעילים החדשים שייכנסו לשוק בשנה הבאה - מירס וגולן טלקום.

חלק מהמפעילים הווירטואליים שאמורים להיכנס לשוק, חתמו עם פלאפון על הסכם לשימוש בתשתיותיה - כך הם עומדים למצוא את עצמם מתחרים מול מפעיל-מותג מוזל שעשוי ויכול למכור במחירים שהם הרבה יותר נמוכים מהמחירים שיגבו אלה שחוכרים ממנה תשתיות.

התוכנית של פלאפון היא למכור את המותג בעיקר בקרב אוכלוסייה צעירה, ולנצל את כוח המכירה והשיווק שלה דרך האגודה למען החייל - לחיילים, ודרך אגודת הסטודנטים לסטודנטים. כרגע לא ברור האם פלאפון תמכור גם ציוד קצה לצד התוכניות השיווקיות, והכל תלוי בעוצמת התחרות שתתפתח בשוק.

נזכיר שלפלאפון יש ניסיון רב עם השקת מותג מקביל תחת השם אסקייפ, שפזל לשוק הצעירים ונסגר. מי שהקים את הפעילות הזו בזמנו היה מנכ"ל פלאפון הנוכחי גיל שרון, שכיהן כמשנה למנכ"ל.

על פי הערכות, גם פרטנר וגם סלקום ישיקו מותגים מוזלים במטרה להתחרות בשחקנים החדשים, אך כרגע נראה שהן ימתינו במטרה לבחון את מידת השפעתם של השחקנים הווירטואליים ויעדיפו לרכז מאמץ לקראת כניסת מירס וגולן טלקום.

כזכור, פלאפון חתמה עם מספר מפעילים על החכרת תשתיותיה, וביניהם רשת הסופרמרקטים רמי לוי, איתוראן ופרי טלקום, שהחליטו שלא לעלות כרגע. רמי לוי ואיתוראן נמצאים בשלב מתקדם לקראת תחילת מכירה, ורמי לוי אף אמור להתחיל בניסוי משתמשים לאחר שפלאפון השלימה את כל העבודות שיאפשרו לו להתחיל לעבוד.