מנכ"ל חדש לטלוויזיה החינוכית: אלדד קובלנץ

כך החליט שר החינוך גדעון סער בעקבות המלצת ועדת האיתור ■ קובלנץ, שהקים את גלגל"צ ושימש כסמנכ"ל בערוץ 10 ובזכיינית ערוץ 2 קשת, יחליף את יפה ויגודסקי שפרשה לאחרונה

אלדד קובלנץ יהיה מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית - כך החליט שר החינוך גדעון סער בעקבות המלצת ועדת האיתור שמונתה לנושא. קובלנץ הקים וניהל את גלגל"צ ושימש כסמנכ"ל בערוץ 10 ובזכיינית ערוץ 2 קשת.

"מר קובלנץ הוא איש מקצוע מובהק ומקורי", מסר סער, "שיוכל לחולל את השינוי הנדרש בטלוויזיה החינוכית, כדי למלא את מטרותיה ואת יעדיה המקוריים".

הוועדה בראשותו של מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית, ד"ר שמשון שושני, קבעה כי "קובלנץ הציג גישה מקורית, עדכנית, חדשנית ויצירתית לכיוונים בהם צריכה לפעול טח"י בשנים הקרובות כדי למלא את מטרותיה ויעדיה ובעיקר להיות רלוונטית לקהל היעד של ילדים ונוער. מר קובלנץ בעל ניסיון מרשים בשירות הציבורי וכן במגזר העסקי ובתחום התקשורת המשודרת והטלויזיונית, הבנה עמוקה במימדים החדשים של התקשורת (מדיה חדשה) וכן הבנה מעמיקה של המורכבות, האילוצים וההזדמנות הכרוכים בניהול טח"י".

קובלנץ, שיחליף את יפה ויגודסקי שפרשה מהתפקיד מוקדם יותר השנה, מחזיק בתואר שני במינהל ציבורי מאוניברסיטת הווארד ותואר ראשון בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה העברית.

שר החינוך יביא את החלטתו לאישור הממשלה באחת משיבותיה הקרובות.