ברקליס חותך מחיר היעד של רציו ב-27%; מעלה לישראמקו

ההמלצה על רציו משקפת פרמיה של 55% על מחירה בשוק ■ עוד בברקליס: מורידים ב-19% את מחיר היעד של דלק אנרגיה; מעלים את מחיר היעד של ישראמקו ב-26%

בבית ההשקעות ברקליס קפיטל מפרסמים היום (א') סקירה על סקטור הגז-נפט הישראלי, מבסגרתה מביעים סנטימנט מתון ביחס להערכות קודמות. בבית ההשקעות מוסיפים להחזיר בהמלצת "נייטרלי" על הסקטור, תוך שהם תוך שהם מורידים את מחירי היעד לשותפויות המעורבות בקידוח "לווייתן", בהתבסס על השינויים במחירי הסחורות ובראשן הנפט, וכן על רקע הורדת תחזיות הקידוח מ"לוויתן" - שמתבססות על תפוקות ייצוא של 70% (לעומת 95%) על בסיס מודל LNG.

אולם, בבית ההשקעות מדגישים כי הם עדיין רואים אפסייד של 25% על מרבית מניות הסקטור, וממליצים על מניית רציו כבחירה המועדפת עליהם. בבית ההשקעות מורידים את מחיר היעד לרציו ל-0.56 שקלים, ממחיר יעד קודם של 0.71 שקלים - ירידה של 27%. יש לציין כי מחיר היעד עדיין משקף פרמיה של 55% על מחירה הנוכחי של רציו בבורסת ת"א - כ-0.37 שקלים.

עוד בברקליס, מורידים את מחיר היעד של דלק קידוחים ל-13.56 שקל לעומת מחיר יעד קודם של 16.46 שקל; את מחיר היעד של אבנר ל-2.71 שקלים לעומת 3.06 שקלים; ולעומת זאת מעלים את מחיר היעד של ישראמקו ב-26% - ל-0.44 שקלים לעומת 0.33 שקלים במחיר יעד קודם.

עוד מעדכנים בבית ההשקעות את מחיר היעד של דלק אנרגיה ל-1,411 שקל לעומת מחיר יעד קודם של 1,740 שקל - חיתוך של 19% בתחזית - וזאת, במסגרת השינוי בהחזקותיה של החברה.

זאת, על רקע הצעת הרכש של קבוצת דלק למניות דלק אנרגיה שנועדה למחוק את החברה מהמסחר בבורסה. עד כה הצליחה הקבוצה להשיג כ-87% מהון המניות של החברה והיא עדיין זקוקה להסכמתם של בעלי כעשרה אחוז נוספים מהמניות לצורך מחיקת החברה. (לסיפור המלא)