הנאמן לנכסי אייל שני: הוא יפוטר מקשת לאור המצב הקשה

עו"ד ארז חבר: "קיים חשד כי אייל שני העלים חלק מהכנסותיו" ■ "שני פותח מסעדה חדשה באבן גבירול, מוכר חתיכה של פיתה ב-40 שקל - והנושים לא מקבלים שקל"

"לפני כמה ימים קיבלתי מכתב מקשת, בו נכתב כי לאור המצב הקשה הם לא יכולים להמשיך את העסקתו של אייל שני. לכן אנו נבקש מקשת את הפיצויים שמגיעים לשני" - כך אמר היום (ד') עו"ד ארז חבר ממשרד עמית, פולק, מטלון, הנאמן על נכסיו של שני, לשופטת ורדה אלשיך, בדיון שנערך בבית המשפט המחוזי בתל-אביב בנוגע לנכסיו של השף הנודע, שנמצא בהליך של פשיטת-רגל.

יש לציין כי לא מדובר בהעסקה במסגרת התוכנית "מאסטר שף", שם משמש שני כשופט. שני נשכר על-ידי קשת גם כדי לקחת חלק בתהליכי פיתוח של תוכניות חדשות, ואולם בשל המצב של שוק הפרסום, נעצרו תהליכי פיתוח והפקה רבים בשוק הטלוויזיה כיום, כמו גם אלה בהם לקח שני חלק.

עוד טען הנאמן במהלך הדיון כי קיים חשד כי שני העלים חלק מהכנסותיו. "התנהלות החייב בהליך חמורה מאוד. הדוחות שהוא מגיש זהים חודש בחודש", אמר עו"ד חבר. "שכרו של שני 'יותר ממוזר'. כמו פקידה מתחילה באיזו מסעדה או עוזר משמרת", הוסיף וטען עו"ד חבר, שציין כי באי-כוחו של שני טוענים כי הוא מרוויח שכר של 6,000 שקל מעבודתו כשף.

עוד אמר הנאמן בדיון כי שני שותף הלכה למעשה במסעדות "בלי השם אייל שני". "החייב ממשיך לעבוד, עושה פרסומות, פותח מסעדה חדשה ברחוב אבן גבירול, מוכר לי חתיכה של פיתה ב-40 שקל, והנושים לא מקבלים פה שקל... בקופת בית המשפט יש היום כ-500 אלף שקל ועוד כ-280 אלף שקל - חלקו של החייב במדיה, ואותם אנחנו רוצים לתפוס", אמר הנאמן.

בא-כוחו של שני אמר בתגובה במהלך הדיון כי הכספים שהרוויח שני במסגרת פרסומת לתפוצ'יפס נכנסו לקופת הכינוס.

בנוגע להאשמות של הנאמן על כך ששני מרוויח מהמסעדה באבן גבירול אך לא מכניס כספים לקופת הכינוס, אמר הסנגור: "הפיתות שנמכרות במסעדות לא קשורות לשני אלא למר שחר סגל (הפרסומאי, שותפו של שני. ח',מ')".

לפני כחצי שנה קבעה השופטת אלשיך כי שני ישלם לנושיו סכום של 1.45 מיליון שקל, וכן 50% מהכנסותיו העתידיות מתוכניות המדיה, וזאת למשך שנתיים. פסק הדין ניתן לאחר ששני ונושיו ניהלו מגעים ארוכים להסדר נושים.

בקשת אישרו את הפרטים בנוגע להעסקתו של שני.

את תגובתו של שני לא ניתן היה להשיג עד לפרסום הידיעה.