סקיילקס תחפש מזומן במקום אחר: הופסק המו"מ עם שגיא

רק אתמול הודיעה סקיילקס על מגעים עם טדי שגיא למכירת 50% מפעילותה בתחום הפצת מכשירי סמסונג - בכ-300 מיליון שקל ■ הערב הבהירה: הצדדים לא הגיעו להסכמות

חברת סקיילקס שבשליטתו של אילן בן דב, בעל השליטה בפרטנר , הודיעה הערב (ג') לבורסה בת"א כי לא הצליחה להגיע "להסכמות מסחריות" עם טדי שגיא באשר לרכישת חלק מפעילותה להפצת מכשירי סמסונג בישראל - ולפיכך המו"מ עימו הופסק.

סקיילקס הודיעה על המגעים לראשונה רק אתמול, וזאת על רקע ניסיונה להצטייד במזומנים - ברקע הסדר החוב שבן דב מנסה להעביר בחברת טאו שבשליטתו, כמו גם בצל נפילת מניית פרטנר בכ-50%.

המגעים בין סקיילקס לשגיא נגעו במגעים למכירת 50% מפעילותה של הראשונה בתחום יבוא והפצת מכשירי סמסונג לטדי שגיא, בעל השליטה בפלייטק, תמורת כ-300 מיליון שקל. העסקה, באם הייתה מתבצעת, הייתה משקפת לפעילות המכשירים שווי כולל של 600 מיליון שקל.

עוד דיווחה סקיילקס כי היא נמצאת במגעים עם טדי שגיא לרכישתה של חברת תפוז, אשר בשליטתה של סאני (בעלת השליטה בסקיילקס) - תמורת כ-30 מיליון שקל ועוד מבנה בבעלותה של סאני המשמש ליבוא והפצת המכשירים. ניכר מהדיווח לבורסה כי גם המגעים בגין עסקאות אלה, בוטל.