מתגברות השמועות: גוגל תשיק בקרוב טאבלט מתחרה לאייפד

בימים האחרונים מתגברות השמועות ברשת כי גוגל צפויה להשיק מתחרה לאייפד כבר במהלך המחצית הראשונה של 2012 ■ יו"ר גוגל אריק שמידט אמר לפני כשבועיים כי גוגל הולכת לשווק בקרוב טאבלט ברמה הגבוהה ביותר

האם בקרוב נראה את התשובה של גוגל לאייפד של אפל ? בימים האחרונים מתגברות השמועות ברשת כי גוגל צפויה להשיק טאבלט משלה שיתחרה באייפד כבר במהלך המחצית הראשונה של שנת 2012.

השמועות מתבססות על ראיון שהעניק יושב ראש גוגל אריק שמידט לפני כשבועיים לעיתון האיטלקי "קוררה דלה סירה", שבו אמר שמידט כי "במהלך 6 החודשים הקרובים אנחנו הולכים לשווק טאבלט ברמה הגבוהה ביותר".

אנליסטים רבים החלו לנתח את הציטוט של שמידט והעלו כל מיני הסברים אפשריים לדבריו. אחד הסברות הפופולריות הינה שגוגל מתכוונת לפתח ולשווק בעצמה את הטאבלט החדש במהלך החצי השנה הראשונה של 2012, או שהטאבלט יפותח על ידי מוטורולה מובליטי, שנקנתה על ידי גוגל בחודש אוגוסט השנה.

באתר אחר טוענים שמספר מקורות רמזו בפניהם שיכול להיות שגוגל תצייד את הטאבלט בגירסה 4.1 של מערכת ההפעלה שלה, שתכלול הרבה פונקציות חדשות, ושתהיה בלעדית לטאבלט שלה.

השערה אחרת, ושנחשבת ליותר הגיונית, אומרת ששמידט התכוון לומר שבמהלך החצי הראשון של 2012 תגביר גוגל את המאמצים שלה להכניס את הגירסה החדשה של האנדרואיד (4.0 המכונה גם "קסטה") שמותאמת לשימוש בטאבלטים במקום הגרסה הנוכחית שסובלת מחוסר התאמה.