המוניות של מגישת "מבט": עד 10,000 שקל בחודש

‎‎עפ"י ‎‎ביקורת פנים ברשות השידור, התנאים החריגים אושרו למרב מילר ע"י מנכ"ל רשות השידור הקודם, מוטי שקלאר ■ הרשות: "יימצא פתרון הולם אחר‏‏"

‎‎בדיקת מבקרת הפנים של רשות השידור מעלה כי מגישת "מבט", מרב מילר, מקבלת שירות מוניות ספיישל הלוך חזור בעלות של בין 7,000 ל-10,000 שקל מדי חודש.

‏‏כחלק מבדיקה פנימית של עלויות ההיסעים של עובדים ברשות השידור, שנערכה באחרונה, חשפה מבקרת הפנים של הרשות, איתנה גרגור, כי מילר זוכה להטבה של אלפי שקלים בהיסעים הלוך-חזור מביתה לאולפן "מבט" בירושלים. מהבדיקה עלה כי עלות הנסיעות של מילר עולות 495 שקל ביום.

‏‏בניסיון להתחקות אחר הסיבות להוצאה הגבוהה, מצאה גרגור כי המנכ"ל הקודם של רשות השידור, מוטי שקלאר, אישר את החריגה. ואולם, האישור להוצאות ההיסעים היה לשנת 2008 בלבד.

‏‏"זה הסדר מוזר שההנהלה הקודמת אישרה, ואף אחד לא נתן את דעתו עליו עד שהמבקרת חשפה אותו. אין לאף אחד אחר אישור כזה ברשות השידור", אמר גורם בכיר ברשות ל"גלובס". לדבריו, "יש הרבה טאלנטים שהחזירו רכבים לאחרונה. מסתבר שהמון אנשים קיבלו כלי רכב שלא לפי הקריטריונים המקובלים".

‏בשלב זה בוחנים ברשות את המשך הסדר ההיסעים למילר, כאשר אחת האופציות הנבחנות היא רכב צמוד שאמור לחסוך אלפי שקלים בחודש מעלויות הוצאותיה.

‏‏‏בתגובת לפניית "גלובס" בעניין נמסר מרשות השידור כי "מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם, הורה למנהל הטלוויזיה בפועל, מושון מצליח, לעצור לאלתר את תשלום המוניות למגישה מרב מילר ולמצוא פתרון הולם אחר שלא יהווה בזבוז כספי ציבור".

‏מילר מסרה בתגובה: "עד כה הדבר לא הובא לידיעתי, אבל אני משוכנעת כי ההנהלה תמצא פתרון כלשהו שיהיה לשביעות-הרצון של כולם". ‏‏‎‎‏