תקציב הפרסום של פוקס וללין עובר לגיתם BBDO

‎‎כפי שנחשף ב"גלובס", בפוקס החליטו להפסיק את ההתקשרות עם זרמון-גולדמן אחרי 15 שנות עבודה משותפת‏ ■ תקציב פוקס עמד ב-2011 על 1.8 מיליון דולר

‎‎תקציב הפרסום של רשת האופנה פוקס ורשת מוצרי הטיפוח ללין מקבוצת פוקס עובר למשרד הפרסום גיתם ‏BBDO‏.

‏לפני כשבועיים נחשף ב"גלובס" כי בקבוצת פוקס הוחלט להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום זרמון-גולדמן, לאחר התקשרות שהחלה מאז 1997. זרמון-גולדמן טיפלו בתקציב פוקס במשך כ-15 שנה וקיבלו לידיהם את הטיפול בללין לפני כ-5 שנים.

‏בר רפאלי ונועם טור ימשיכו לשמש כפריזנטורים של רשת האופנה זו העונה התשיעית, ואילו יעל בר-זוהר תמשיך לשמש כפריזנטורית של ללין.

‏יצוין כי עזיבת פוקס את זרמון-גולדמן מהווה עבור משרד הפרסום מהלך דרמטי. המשרד, שמצוי בשנתיים האחרונות במצב בעייתי, מזוהה עם קבוצת פוקס הרבה מעבר למקובל בין משרד פרסום ללקוח. החיבור בין הצדדים נעשה בשלבים ראשונים יחסית בדרך של שניהם, ועוצמות החיבור קיבלו תדמית כמעט "מאגית" בענף. בעבר היו שמועות כאילו הראל ויזל, מבעלי פוקס, הוא שותף במשרד. השמועות הוכחשו כל פעם מחדש, אך יש בהן אולי כדי ללמד על הקשר כפי שהוא נתפס בענף.

‏מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של פוקס רשם בשנים האחרונות תנודות. ב-2009 עמד התקציב על 4.6 מיליון דולר במחירי מחירון. תקציב זה גדל משמעותית ב-2010 ועמד על 8 מיליון דולר. בשנת 2011 הצטמק התקציב בכ-80% ועמד על 1.8 מיליון דולר בלבד.

‏הראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס, מסר היום (ג') כי "זרמון-גולדמן היו עמנו מתחילת הדרך עוד כשהיינו מותג קטן, והם בהחלט שותפים למיצוב של פוקס היום כמותג מוביל".