מריל לינץ': "קנו טבע; בטוחה כי תנצח במשפט הקופקסון"

כלכלני בנק ההשקעות פרסמו סקירה על החברה בעקבות פגישה עם נשיא ומנכ"ל טבע ארה"ב ■ מעניקים לחברה מחיר יעד של 55 דולר לעומת מחירה בשוק העומד על 44.41 דולר

כלכלני מריל לינץ' מותירים את המלצתם על ענקית הגנריקה הישראלית, טבע , על "קנייה", לאחר שנפגשו עם נשיא ומנכ"ל טבע בארה"ב, ביל מרט'. "טבע נותרה עם ביטחון מלא בנוגע לנצחונה במשפט הקופקסון", בנוסף טבע מאמינה כי תשמור על בלעדיות המותג על פקיעת הפטנט בספטמבר 2015.

"טבע נותרה בבטחונה לגבי הגנה על תרופת הדגל של טבע, הקופקסון", זהו המסר המרכזי של טבע שתמך בהמלצה החיובית של מריל לינץ' על החברה. טבע הביע גם את בטחונה בהשקת הגרסה הגנרית לתרופה Advair, תרופה שחברת MYL צפויה להיות הראשונה שתשיק את הגרסה הגנרית ב-2016.

במריל לינץ' מציבים לטבע מחיר יעד של 55 דולר לעומת מחירה בשוק היום העומד על 44.41 דולר. במריל לינץ' מונים מספר גורמים שעלולים להוות סיכון למחיר היעד הגבוה שמעניקים במריל לינץ' לחברה; האטה בצמיחה, תחרות גנרית לקופקסון, מתקני ייצור בישראל שעלולים להוות מקור לדאגה, כישלון מוצרים הנמצאים כעת בצנרת , חשיפה גבוהה מדי להשקות גנריות בסיכון גבוה, לחץ על מכירות תרופות בשל קיצוץ בביטוח הרפואי בעקבות תוכנית צנע בארה"ב.