ירון דקל ימונה היום ע"י אהוד ברק למפקד גלי צה"ל

ברק יעניק לדקל את כתב המינוי בטקס שייערך בשעה 14:00 בלשכתו בקריה

שר הביטחון אהוד ברק יעניק היום (א') בצהריים כתב מינוי למפקד גלי צה"ל הנכנס, ירון דקל. האירוע יתקיים בשעה 14:00 בלשכתו של ברק בקרייה בתל-אביב, ולאחר מכן ייכנס דקל באופן רשמי לתפקיד מפקד גלי צה"ל.

כפי שפורסם בתחילת פברואר, מגיש הרדיו הבכיר ירון דקל מונה לתפקיד מפקד התחנה הצבאית גלי צה"ל. זאת בניגוד לתחזיות הקודמות, לפיהם מגיש מהדורת "מבט" בערוץ הראשון, ינון מגל, או מנכל הרשות השנייה, מנשה סמירה, יזכו לבסוף בתפקיד.

דקל, בוגר גלי צה"ל, הוא מגיש התוכנית "הכול דיבורים" ברשת ב' ופרשן פוליטי בכיר בקול ישראל. הוא גבר במירוץ לתפקיד על ינון מגל, גולן יוכפז ומנשה סמירה.

מלשכת שר הביטחון נמסר כי "אהוד ברק החליט למנות את ירון דקל לתפקיד מפקד גלי צה"ל. ההחלטה עשתה לאחר התייעצות עם הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ. שר הביטחון הודה לכל המועמדים ואמר כי הייתה זו בחירה בין טובים. שר הביטחון ברק הודה גם לחברי ועדת האיתור בראשותו של האלוף יפתח רון-טל על עבודתם המקצועית והמסורה".

"תעודת כבוד לשידור הציבורי"

מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם, אמר עם כניסתו של ירון דקל לתפקיד מפקד גלי צה"ל כי "מינוי עיתונאי מרשות השידור לתפקיד הוא תעודת כבוד לשידור הציבורי והוכחה נוספת לנחיצות קיומו".

בן-מנחם איחל לדקל הצלחה בתפקידו ואמר כי רשות השידור תמשיך לסייע לאחות הקטנה, גלי צה"ל, בכל דרך, גם תוך תחרות הוגנת. "לגלי צה"ל חשיבות במרקם השידורים הלא מסחריים בישראל, שרואים לנגד עיניהם את טובת המאזינים ואינם מונעים מכוח הרייטינג", אמר.