מדונה בחרה בדי.ג'יי עופר ניסים לתקלט בפתיחת המופע בר"ג

עופר ניסים: "בשבילי זה חלום שהתגשם; לקבל הערכה כזו ממישהי כמו מדונה, הנמצאת תמיד עם היד על הדופק בכל מה שקורה בעולם המוזיקה. היא מקדימה את זמנה ויודעת לגשר בין קשת של קהלים"

סצנת הפופ-דאנס המקומית ממשיכה להביא כבוד בתעשייה העולמית. יממה אחרי שנודע דבר החתמת ההרכב TYP של עברי לידר וג'וני גולדשטיין בחברת ההפקות העולמית היוקרתית Live nation מתבשר התקליטן-מוזיקאי הישראלי די.ג'יי עופר ניסים על בחירתו להשתתף בשתי הופעותיה של הזמרת מדונה באצטדיון רמת גן ב 29 וב 31 במאי. מדובר בשתי ההופעות שיפתחו רשמית את סיבוב ההופעות העולמי של מלכת הפופ, המוציאה בימים אלה את אלבומה החדש "MDNA", ולכן הן מושכות תשומת לב תקשורתית רבה בקרב עיתונות המוזיקה העולמית. ההערכה היא שעשרות עיתונאים זרים וצוותי תקשורת יגיעו לארץ לסיקור המופעים, ועופר ניסים יזכה מן הסתם בחשיפה גדולה בנוסף לכבוד האישי והמקצועי ובתוספת נכבדה לרזומה מפואר ממילא שכבר צבר ביותר מ 25 שנות קריירה.

עופר ניסים (47) החל לתקלט בתחילת שנות ה- 80' במסיבות גייז מחתרתיות, שהתקיימו בעיקר במועדון התיאטרון ביפו. בתחילת שנות ה- 90' הצטרף להרכב הפופ "דרמה", ואף הלחין והפיק את רוב השירים, אך פרש לטובת ניהול אישי של הזמרת דנה אינטרנשיונל שהפכה בת טיפוחיו. הקשר המקצועי בין השניים הסתיים לאחר זכייתה בתחרות האירוויזיון בשנת 1998, וניסים המשיך בקריירה של תקליטן ומפיק מבוקש, תוך שהוא פורץ מסצנת מועדוני הגייז והופך לפרסונה בעלת שם עולמי. בעשור החולף הוציא כמה אלבומי סולו שהניבו להיטי מועדונים מצליחים, שיתף פעולה עם הזמרת מאיה סימן טוב, יצר מיקסים לשירים של אמנים מקומיים ובינלאומיים והופיע באירועי דאנס המוניים בכל רחבי העולם.

הקשר עם מדונה החל לפני כחודשיים, בעקבות פניה של חברת יוניברסל אל ניסים בבקשה להקליט מיקס חדש ללהיטה הנוכחי "Girl gone wild". הכוכבת התלהבה מהתוצאה, ומנהלה האישי הישראלי לשעבר גיא עוזרי ביקש מניסים לתקלט בפתיחת הופעותיה בישראל. "בשבילי זה חלום שהתגשם", מוסר ניסים בתגובה בהודעה רשמית לתקשורת, "לקבל הערכה כזו ממישהי כמו מדונה, הנמצאת תמיד עם היד על הדופק בכל מה שקורה בעולם המוזיקה. היא מקדימה את זמנה ויודעת לגשר בין קשת של קהלים".

לצד עופר ניסים יתקלט בפתיחת המופעים של מדונה בארץ גם הדי.ג'יי הצרפתי מרטין סולבג, המדורג במקום ה- 29 ברשימת 100 התקליטנים המובילים של האתר היוקרתי DJ mug. המופע ב- 31 בחודש, שמכירת הכרטיסים לו כבר בעיצומה (למופע ב- 29 בחודש אזלו הכרטיסים), הוכרז כאירוע תמיכה בשלום ויכלול הופעות אורחות של אמנים נוספים שזהותם תפורסם רשמית בימים הקרובים.