קרן בן-דוד וחני הורביץ יקימו מגדל בלב ת"א

מגדלים חתמה על אופציה לקניית מגרש במתחם חסן ערפה בת"א ■ במידה שתמומש האופציה, המחיר עבור השטח יהיה 90 מיליון שקל

האם קבוצת מגדלים, של עו"ד קרן בן-דוד וחני הורביץ, עוברת לענף הנדל"ן למשרדים? החברה, הידועה מתחום קבוצות הרכישה למגורים, חתמה על אופציה לרכישת שטח למגדל משרדים במתחם חסן ערפה שבת"א, כך נודע ל"גלובס". מתחם חסן ערפה משתרע על פני כ-81 דונם ונמצא בין הרחובות יצחק שדה, דרך מנחם בגין, המסגר ודוד חכמי. לפי הערכות, במידה שתמומש האופציה, המחיר עבור השטח יהיה 90 מיליון שקל.

הסכם האופציה נחתם מול בעלי הקרקע, חברת באוהאוס ומשפחת נזריאן היהודית-אמריקנית. כזכור, בסוף 2011 הושלמה אחרי ארבע שנים עסקת מתחם חסן ערפה, מהגדולות והמורכבות שבוצעו בישראל בשל ריבוי הבעלויות. זאת כאשר משפחת נזריאן, יחד עם חברת באוהאוס של היזמים עמוס ויינברגר ויעקב קוטלר וחברת מגדלי רובינשטיין של משפחת רובינשטיין, רכשו קרקע בשטח של כ-28 דונם מ-142 בעלים שונים תמורת כ-240 מיליון שקל.

14 מגדלים ופארק

המתחם מתוכנן לכלול 14 מגדלים ופארק בן כ-20 דונם, והקרקעות שבבעלות משפחת נזריאן, חברת באוהאוס וחברת רובינשטיין מאפשרות בניית ארבעה מגדלי משרדים ומגורים בני 18-26 קומות.

האופציה שעליה חתמה קבוצת מגדלים היא למגרש בן 5 דונם, ועליו היא מתכננת להקים מגדל משרדים בן 31 קומות וכ-35 אלף מ"ר, כולל לובי בגובה 12 מטר ואולם כנסים. בינתיים החלה מגדלים לשווק את המגדל תחת המיתוג NOF תל אביב. שטחיו מיועדים למכירה עם מחיר סופי ותאריך מסירה. המגדל משווק בתנאי פרי-סייל והמחיר ההתחלתי הוא 8,990 שקל למ"ר.

המגדל מתוכנן לכלול 11 מעליות, מפרט טכני גבוה, אלמנטים של בנייה ירוקה, נוף פנורמי, קירות מסך ייחודיים ומרפסות שמש בכל קומה. באתר האינטרנט של החברה מתואר מתחם חסן ערפה כאזור הנדל"ן העתידי של ישראל.

חני הורביץ, מנכ"לית משותפת במגדלים, סירבה להתייחס למחיר העסקה, אבל ציינה כי "המגדל מתוכנן במתחם העסקים החדש והגדול בת"א, שממוקם במרכז העיר. הוא ייבנה סמוך לתחנת רכבת ההגנה, בעוד שהרכבת הקלה העתידית אמורה לעבור לידו, ויהיו ממנו דרכי גישה נוחים מכל מקום. כיום מתנהלים מגעים מול מספר גורמים המעוניינים בשטחים במגדל".

באוהאוס סירבו למסור תגובה.