עכשיו זה רשמי: ניופאן יוצאת למכרז על תקציב טושיבה

‎‎על התקציב יתמודדו משרדי הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובאומן-בר-ריבנאי‏ ■ גם שלמור-אבנון-עמיחי וגיתם הוזמנו להשתתף במכרז אך בחרו שלא לעשות כן

‎‎ניופאן מוציאה לדרך את המכרז על תקציב הפרסום: ל"גלובס" נודע כי על תקציב המותג טושיבה של הקבוצה יתמודדו משרדי הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובאומן-בר-ריבנאי.

עד כה טופל המותג במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שקיבל הזמנה להתמודד גם במכרז הנוכחי אך בחר שלא לעשות כן. גם משרד הפרסום גיתם ‏BBDO‏ הוזמן להשתתף במכרז אך בחר שלא לקחת בו חלק.

‏במקביל למכרז, מתוכנן בעתיד לעבור המותג האייר (ששייך לקבוצת ניופאן) ממשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, וזאת לאור העובדה שטורנדו, לקוח אחר של באומן, צפוי להיכנס לפעילות בקטגוריית מוצרי החשמל הלבנים.

‏קבוצת ניופאן פרסמה בהיקף של 9 מיליון דולר בשנת 2011, במחירי מחירון.