פלאפון: סלולר ללא הגבלה ב-119 שקל? דברו מעל 250 דקות

בניגוד לגולן טלקום והוט מובייל שהציעו חבילות "הכול כלול" בפחות מ-100 שקל לחודש בלי לחייב את הצרכן למינימום של דקות שיחה, בפלאפון השיקו תוכנית אחרת ■ התוכנית תעלה לכם 149 שקל - אלא אם תדברו מעל 250 דקות

פלאפון בלחץ? חברת פלאפון היא הראשונה מבין חברות הסלולר בישראל שמגיבה לחבילות שהציגו גולן טלקום והוט מובייל, הכוללות סלולר ללא הגבלה ב-99 שקל ו-89 שקל לחודש בהתאמה.

פלאפון הודיעה היום (ב') כי חבילת "הכול כלול" אצלה תעלה 119 שקל לחודש (ולא 149 שקל לחודש כפי שהודיעה לא מזמן) - אך יש "מכשול": על הלקוח לדבר מעל 250 דקות בחודש.

מדובר בתוכנית השנייה של פלאפון במסגרת טרנד ה"ללא הגבלה". לפני כחודש פלאפון השיקה תוכנית שיחות והודעות SMS ללא הגבלה, במחיר של 149 שקל בחודש לא התחייבות, עם אפשרות מעבר בין החבילות.

פלאפון, בעיתוי לא מפתיע לאחר מבול חדשות הסלולר שהגיעו היום, מודיעה כי חודש אחרי שהושקה, חבילת האנלימיטד שלה מונה כ-50 אלף מנויים.

אתמול (א') השיקה החברה רשמית גם את תוכנית "פלאפון בייסיק", המתאימה ללקוחות המדברים יחסית מעט - במסגרתה תציע החברה חבילה של 20 אגורות לדקה ו-15 אגורות ל-SMS או מגה גלישה באינטרנט. התוכנית הינה ללא התחייבות, בתוספת דמי שימוש חודשיים של 29.9 שקל.

חבילות הסללור החדשות
 חבילות הסללור החדשות