אהוד ברק במו"מ לשכור דירה בפארק צמרת ב-30 אלף שקל

חודשיים אחרי שמכר את דירתו במגדלי אקירוב, שר הביטחון במגעים לשכור דירה ממש לא רחוק ■ הדירה, בת 5 חדרים, משתרעת על חצי קומה (כ-300 מ"ר), עם 2 מרפסות ענקיות ונוף מרהיב

שר הביטחון אהוד ברק מנהל מו"מ לשכירת דירה בפארק צמרת בת"א - לא רחוק ממגדלי אקירוב, מקום מגוריו הקודם של ברק - כך מדווח הבוקר (ג') "ידיעות אחרונות. שר הביטחון מכר בחודש מארס את דירתו בקומה ה-31 במגדלי אקירוב לטדי שגיא תמורת 26.5 מיליון שקל, והוא ורעייתו נילי פריאל צפוים לפנותה בסביבות חודש ספטמבר.

שר הביטחון גם רכש לאחרונה שתי דירות במתחם אסותא ברחוב ז'בוטינסקי בצפון תל אביב באמצעות קבוצת רכישה, כשמחירי הדירות בפרויקט הזה נעים בין 2.2 מיליון שקל ל-8.5 מיליון שקל, כאשר המחיר למ"ר נאמד בכ-26 אלף שקל. הבנייה של המגדלים צפויה להימשך 3 שנים.

לפי הדיווח ב"ידיעות", דירת 5 חדרים בפארק צמרת משתרעת על חצי קומה (כ-300 מ"ר), עם 2 מרפסות ענקיות ונוף מרהיב. המגדל של חברת קנדה ישראל יהיה מהגבוהים ביותר בישראל ויכלול 46 קומות. שכר הדירה במגדל צפוי לעמוד על כ-30 אלף שקל לחודש בתוספת דמי ניהול של 3,000 שקל בכל חודש. ב"ידיעות" מדווחים כי טיוטות החוזה כבר הועברו בין עורכי הדין אך עדיין לא נחתמו.

בין שכניו של ברק בפארק צמרת ניתן למצוא את הכדורגלן יוסי בניון שרכש ביחד עם סוכנו 4 דירות בצמרת תמורת 14 מיליון שקל.

ידוענים נוספים שרכשו דירה במגדל הם כדורסלן מכבי תל אביב ליאור אליהו, שרכש דירת 6 חדרים בקומה ה-30; משה נור, מבעלי נור סטאר מדיה, שרכש דירת 4 חדרים בקומה ה-10; והזמר קובי אפללו, שרכש דירת 3 חדרים בקומה ה-6.