דב מורן משיק: רשת חברתית להשוואת מחירים ושירות

האפליקציה, שירות.נט, מותאמת לכל המכשירים ומאפשרת הקלטת שיחות וקבלת תזכורות ■ מסייעת לצרכן שטובע במידע ולא מצליח להחליט אם ההצעה כדאית

בעידן שבו חברות וגופים מסחריים מפעילים מוקדי שירות עתירי מידע, אין צרכן שלא מוצא עצמו מדבר עם מוקד שירות לקוחות, מחדש חבילה או משנה מסלול בחברת הכבלים או הסלולר, כשהוא טובע בתוך ים של מידע ולא מצליח להחליט אם ההצעה שקיבל כדאית.

"שירות נט" היא רשת חברתית לצרכנים, שהושקה היום (ב') על-ידי היזם דב מורן, והיא פועלת באמצעות אפליקציה ובאמצעות אתר. היא מאפשרת למשתמש לחייג לחברות, לעיריות, לקופות-חולים ואפילו לבנקים, ולהקליט את השיחה עם נציג השירות בצורה אוטומטית, כאשר השיחה מוקלטת על שרתי "שירות נט".

לקוח שרוצה להשתמש בהקלטה לצרכיו, יכול לעשות זאת דרך האתר. פרטי השיחה, שעה ותאריך מוזנים באופן אוטומטי, אך הלקוח צריך להזין בעצמו את הפרטים על החבילה, על רמת השירות והתנאים שהציע הנציג. בחברה עובדים על אפשרות, שהאפליקציה תנטר גם את זמני ההמתנה ותוסיף אותם למאגר המידע של הלקוח.

מהצד החברתי, האפליקציה מאפשרת לגלות כמה החברים משלמים על החבילות שלהם ולהשוות את התשלום שהלקוח משלם היום לספק שלו. בנוסף, ניתן לכתוב המלצות ודעות שליליות, ולחוות דעה על נציגי השירות.

"שירות תמיד נשמע כמו מכה, צריך לחכות הרבה זמן בטלפון וכשאתה מסיים את השיחה אתה כבר לא בטוח מה הבטיחו לך", אומר מורן. "באנו לעזור גם לחברה וגם ללקוח על-ידי שיתוף מידע לגבי חוויית השירות, בין אם היא טובה ובין אם לא טובה".

שירות נט זמינה כאפליקציה למכשירי אנדרואיד ואפל, ובעתיד גם לווינדוס פון של מיקרוסופט, שגם מממנת לחברה את פיתוח האפליקציה לטאבלטים ולסמארטפונים מבוססי מערכת ההפעלה שלה.

לדברי מורן, המוצר מיועד לשוק הישראלי, אבל הכוונה היא להגיע גם למקומות אחרים בעולם.

שירות נט כוללת 8 עובדים, והושקעו בה פחות ממיליון דולר. ההכנסות יגיעו ממכירת מידע על חוויית השירות לחברות עצמן.

מורן הקים באחרונה את הסטארט-אפ קומיגו, שהוא פלטפורמה לטלוויזיה חכמה וחברתית. זאת לאחר שהחברה הקודמת שהקים, חברת מודו לייצור טלפונים סלולריים, נסגרה.