מניית היום: מזנקת 5% לאחר הסכם רכישת מערכת רובוטית

מזור רובוטיקה מדווחת כי בית החולים Reston Hospital Center רכש את ה-Renaissance, המערכת הרובוטית של מזור המשמש לניתוחים בעמוד השדרה

חברת מזור רובוטיקה העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוהה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה, מדווחת היום (ג') על כך שבית החולים Reston Hospital Center - הנמנה על אחד מבתי החולים של רשת HCA בורג'יניה - רכש את ה-Renaissance, המערכת הרובוטית של מזור המשמש לניתוחים בעמוד השדרה.

Reston Hospital Center, המתמחה בתחום ניתוחי עמוד השדרה, הינו אחד ממרכזי הרפואה של רשת HCA אשר לה כ-157 בתי חולים ויותר מ-100 מרכזי ניתוח עצמאיים בכ-20 מדינות בארה"ב וכן בלונדון שבאנגליה.

המרכז הרפואי Reston Hospital Center מתמחה בביצוע ניתוחים הן של חולים המאושפזים בתוך בית החולים (Inpatient) והן במסגרת פעילות רחבה באמצעות מרפאות חוץ. למרכז היצע נרחב של שירותי רפואה ובכללם שירותי אורולוגיים, טיפולי הקרנות לחולי סרטן, תוכניות לטיפול משקם ופעילות ענפה בתחום האבחון ויכולות ההדמיה הרפואית.

בהתאם לאסטרטגיית החברה, פועלת מזור להגדלת היקף מכירותיה בשוק האמריקאי ולהרחבת פריסתה הגיאוגרפית גם באמצעות התקשרות בהסכמים עם רשתות בתי חולים מקומיות וארציות, וזאת מתוך כוונה לקצר את הליכי המכירה לבתי חולים חדשים.

"השימוש בטכנולוגיה הרובוטית של מזור לניתוחי עמוד שדרה תסייע לנו ביצירת בידול והשגת יתרון תחרותי כספק מוביל של שירותי ניתוח מתקדמים בסטנדרט הגבוה ביותר", אומר ד"ר דארוב פאטנדר, נוירו-כירורג ואורתופד המתמחה בניתוחי עמוד שדרה במרכז הרפואי Reston Hospital Center. "רמת הדיוק הגבוהה המתאפשרת כעת באמצעות שימוש במערכת הרובוטית המתקדמת של מזור מהווה מהפכה בכל הקשור לאפשרות להבטיח שיפורים נוספים במסגרת ביצוע ניתוחים בלתי פולשניים וכן בהשגת שיפור ברמת הבטיחות של המטופלים, מהירות השיקום ואיכות התוצאות".

מנכ"ל מזור רובוטיקה, אורי הדומי, אמר היום כי "אנו גאים מאוד על כך שמרכז רפואי מוביל כ-Reston Hospital Center בחר במערכת המתקדמת שלנו כמענה הטוב ביותר עבור מטופלי ניתוחי עמוד השדרה שלו. זו מכירה ראשונה של מזור במדינת וירג'יניה, אזור הידוע כבעל שירותי רפואה מתקדמים וכזה המאמץ חדשנות טכנולוגית רפואית המשפרת את איכות הטיפול ורמת השירות עבור החולים. רשת בתי החולים HCA הינה בעלת שם וההתקנה של מערכת ראשונה ברשת זו מהווה נקודת ציון חשובה באסטרטגיה ארוכת הטווח של מזור להמשך הפיתוח העסקי וההטמעה של הטכנולוגיה הרובוטית בשוק האמריקאי".