ההמלצות החמות: מניה קטנה שעשויה לזנק ב-52% השנה

מקסים גרופ נותנת המלצת "קנייה" לחברת פוטומדקס ונותנת מחיר יעד של 19 דולר למניה - אפסייד של 52% ■ פוטומדקס מספקת פתרונות לטיפול במחלות עור

חברת ההשקעות מקסים גרופ הודיעה שהיא מתחילה לסקור את חברת פוטומדקס ובסקירת הפתיחה שלה, העניקה לחברה המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 19 דולר למנייה, שמהווים אפסייד של כ-52% ממחיר המניה הנוכחי שעומד כעת על 12.50 דולר למניה לפי מחיר הסגירה של המניה אתמול בוול סטריט.

חברת פוטומדקס עוסקת במתן פתרונות אסטטיים לסובלים ממחלות עור שונות ובמקסים גרופ מעריכים שקהל היעד של החברה נמצא בגידול מתמיד, ומכאן נובעת המלצת הקנייה. על פי מקסים גרופ, עד שנת 2015 היקף השוק של תכשירים אסטטיים יעמוד על כ-900 מיליון דולר כשבשנת 2011 היקף השוק עמד על 560 מיליון דולר. על פי ההערכות של בית ההשקעות השוק יחווה צמיחה גדולה בעקבות פניית הצרכנים לתכשירים ביתיים זולים במקום טיפולים יקרים במכונים.

בבית ההשקעות מעריכים שהמיזוג בין חברת פוטומדקס לחברת Radiancy פתח בפני החברה שתי הזדמנויות: ההזדמנות הראשונה נוגעת לסדרת המוצרים של המותג no!no! להסרת שיער, שאחראית ל-84% מהכנסות החברה, כשבשנת 2011 הכנסות החברה מהמותג עמדו על 125 מיליון דולר. במקסים גרופ מעריכים שקו המוצרים ימשיך להציג ביצועים טובים בעקבות השיווק הנרחב של המוצרים בארצות הברית בערוצי המדיה השונים, והמחיר הנמוך יחסית של המוצרים. ההזדמנות השנייה נוגעת לקו המוצרים של XTRAC, לטיפול בפסוריאזיס וסדרת הקרמים NEOVA.

כאמור, חברת פוטומדקס (Photomedex) מספקת פתרונות לטיפול מחלות עור שונות שכוללים בין היתר פסוריאזיס ואקנה. לפני כחצי שנה, בחודש דצמבר, היא התמזגה עם חברת Radiancy. המנכ"ל של פוטומדקס הינו הד"ר דולב רפאלי שמונה לתפקיד בשנת 2011 לאחר השלמת המיזוג.