סלקום: 3 קווי סלולר עם שיחות, סמסים ו-1 ג'יגה גלישה; טלפון קווי; אינטרנט 10 מגה; שיחות ל-55 יעדים בחו"ל - 349 שקל בחודש

ניר שטרן: "המהפכה הבאה בעולם התקשורת בישראל" ■ השירות החדש ייקרא סלקום טוטאל

דרמה בשוק התקשורת: סלקום טורפת את הקלפים בכל שוק התקשורת ומציעה סל שירותים חדש חסר תקדים בהיקפו. החברה מציעה חבילה הכוללת 3 קווים סלולריים (שיחות ו-SMS), אינטרנט 10 מגה (ספק), טלפון קווי ושיחות לחו"ל במחיר של 349 שקל לחודש כולל מע"מ.

מדובר במהלך שמשנה את פני התקשורת ומקבע את המעבר לקבוצות תקשורת שמציעות סל שירותי תקשורת שלם ללקוחות. במילים אחרות, ההערכה היא כי שחקנים אחרים בשוק התקשורת ייצאו בעתיד עם סלים דומים, בעקבות הרף החדש שהציבה סלקום.

במסגרת המבצע החדש של סלקום מציעה החברה 3 קווים סלולריים במתכונת "ללא הגבלה", כלומר שיחות הודעות ללא הגבלה פלוס גלישה של עד 1 גיגה. השיחות מהטלפון הקווי יהיו ללא הגבלה לכל היעדים, כולל שיחות לחו"ל ל-55 יעדים. סלקום תציע את הנתב בבית בחינם. השירות החדש ייקרא סלקום טוטאל.

"סלקום מביאה את המהפכה הבאה בעולם התקשורת בישראל. מהיום כל הוצאות התקשורת של המשפחה מרוכזת בחברה אחת, עם חשבון אחד ושירות אחד ובמחיר ללא תחרות", אמר היום (ד') ניר שטרן, מנכ"ל סלקום.

יוני סבג, סמנכ"ל השיווק, הוסיף כי "אנו משיקים היום פתרון תקשורת כולל למשפחה הישראלית. ניהול הוצאות התקשורת של המשפחה הינו בדומה לתא עסקי קטן, והשקת סלקום טוטאל - חבילת התקשורת הכוללת, נותנת מענה לצורך זה.

"השינויים המתרחשים בשוק התקשורת בתקופה האחרונה העלו גם את מודעות הצרכן הישראלי לכלל עלויות התקשורת - הסלולר, הקו הביתי והאינטרנט הביתי. ריכוז השירותים תחת חשבונית ו'בית' אחד הינו צורך אמיתי של הצרכן, והיום אנו מציעים שימוש בכלל השירותים ללא הגבלה ובעלות אטרקטיבית ביותר לכלל המשפחה".

חבילות התקשורת החדשות
 חבילות התקשורת החדשות