40 הרכבים יופיעו בפסטיבל אינדי-MAD

הרכב המוזיקה הנבחר יישלח לוועידת המוזיקה העולמית SXSW 2013

כ-40 אמנים והרכבים מוזיקליים יופיעו ברביעי הקרוב ב-6 מועדונים נבחרים בתל-אביב, במסגרת פסטיבל אינדי, מוזיקה עצמאית, המתקיים כחלק מוועידת MAD (שיווק, פרסום, דיגיטל) של "גלובס" בשיתוף אורנג'. זוהי יוזמה ראשונה מסוגה המשלבת מוזיקה כתחום משמעותי במערך המדיה-תרבות, כשהזוכה יישלח מטעם "גלובס" לוועידת האיתור של SXSW האמריקנית, פסגת החדשנות בתחומי מדיה, שיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה, המתקיימת מדי שנה באוסטין טקסס.

במסגרת הפסטיבל, יופיעו הרכבי האינדי הנבחרים מתוך עשרות פניות שהגיעו ל"גלובס", במועדונים אברקסס, צוזאמן, לימה לימה, שסק, רוטשילד 12 ולבונטין 7. ההופעות יתקיימו במקביל, וייפתחו לקהל הרחב, ללא תשלום, החל מהשעה 18:00. מתוך ההרכבים תיבחר להקה שתהיה מועמדת להשתתפות באירועי המוזיקה של SXSW. לחלופין, אם לא תעבור את המיונים הקפדניים של הפסטיבל המבוקש, "גלובס" יממן הפקת סינגל, קליפ ופעילות תקשורתית.

קשרי מדיה

השקת הפסטיבל נועדה לחשוף את יוצרי המוזיקה העצמאית בישראל לקהל חדש, הכולל בתוכו משקיעים פוטנציאליים, לתת להם במה וליצור קשרים מפרים בינם לבין מובילי התעשיות הקריאייטיביות בתחום הפרסום והמדיה.

החיבור המקורי בין גוף תוכן כלכלי להרכבים מוזיקליים, חלקם הגדול בתחילת דרכם, מעניק ליוצרים המשתתפים תמיכה רב מערכתית, הכוללת הפקה מלאה, פרסום, שיווק וליווי תקשורתי במהלך השנה.

החיבור בין עיתון העסקים וחברה מסחרית ללהקות הפועלות בדרך-כלל בשוליים, נעשה בהשראת פורמט ה"שואו קייס" של פסטיבלים דומים בעולם.

לפרטים: madmusic.co.il