החשודים בלינץ בנער הערבי בכיכר ציון בירושלים: 5 נערים

המשטרה עצרה חשוד נוסף בן 15 בחשד למעורבות בתקיפה ■ בין 5 החשודים שנעצרו עד כה: נערה בת 15 ■ הצעיר שהותקף עדיין בביה"ח ואינו זוכר דבר

5 חשודים נעצרו עד כה בחשד למעורבות בתקיפה של צעיר ערבי בליל חמישי בכיכר ציון בירושלים, כשה"מבוגר" שבהם בן 19 בלבד. אמש (א') נעצר חשוד חמישי בפרשה, נער בן 15, החשוד כי היכה יחד עם ארבעה נוספים את הצעיר.

במקביל, מנסים החוקרים להבין מג'מאל ג'ולאני בן ה-17 שהותקף את מה שאירע. ג'ולאני, שעדיין מתאושש בבית-החולים, אמנם התעורר אך אינו זוכר דבר.

מוקדם יותר הביאו שוטרי צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב ציון למעצרם של 3 חשודים נוספים, נערה בת 15 ושני נערים בני 13 ו-17. מעצרו של בן ה-13 הוארך להיום, בעוד שני החשודים הנוספים יובאו לדיון היום בבית משפט השלום בבירה.

גורמים המקורבים לחקירה מסרו כי את המידע על המעורבים החדשים בפרשה מסר ככל הנראה החשוד בן ה-19, שמעצרו הוארך ב-4 ימים.

עו"ד עטרי אמר לפני כניסתו לדיון כי מרשו כלל לא נכח במקום בו אירעה התקיפה - וכי ישנן דרכים בהן ניתן להוכיח זאת. "ניתן לאשר זאת בחקירה פשוטה ולאכן את מקום הפלאפון שלו בזמן האירוע", הדגיש עטרי.

"הצעיר היה בשלב מוקדם יותר באזור, והיה נוכח בקטטה אחרת - אך הוא הפריד בין הניצים", הבהיר עו"ד עטרי.

אמש עצרה המשטרה את הצעיר בחשד כי לקח חלק בלינץ' שביצעו יהודים בצעירים ערבים. מהמשטרה נמסר כי הם ממשיכים לחקור את האירוע האלים בניסיון לאתר מעורבים בקטטה.

שלשום התעורר הצעיר הערבי שהותקף ונפגע באורח קשה - ומצבו הבריאותי השתפר. הוא עדיין מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית-חולים הדסה עין-כרם בירושלים.