התקיפה האכזרית בדיזינגוף סנטר: 5 נערים נעצרו

5 קטינים, בהם נערה אחת, נעצרו ונלקחו לחקירה ■ במקביל, גולשים רבים בפייסבוק משתפים פוסט של נערה הטוענת - "התקיפה היא בגללי"

התפתחות בפרשת התקיפה האלימה בדיזינגוף סנטר: המשטרה עצרה 5 קטינים בני 16, בהם נערה אחת, בחשד שהיו מעורבים בתקרית במהלכה הותקפו נער בן 16 ונערה בת 15 ביום חמישי האחרון בתל-אביב.

בלשי חוליית הנוער בתחנת לב תל-אביב עצרו אתמול (ד') את החשודים המתגוררים באזור המרכז, חלקם בתל-אביב. החשדות המיוחסים להם הם תקיפה וחבלה, בעוד שהנערה שנעצרה חשודה גם בשיבוש מהלכי חקירה.

החשודה נחקרה כבר אתמול כבר בתחנת המשטרה, אך על-פי החשד ניסתה לשבש את החקירה לאחר ששוחררה לביתה. 5 החשודים יובאו הבוקר (ה') לבית משפט השלום לנוער בתל-אביב.

בימים האחרונים שיתפו גולשים רבים בפייסבוק פוסט שפרסמה נערה הטוענת כי אירוע התקיפה התרחש בגללה. "פאק זה בגללי!!!", כתבה הקטינה ברשת החברתית, וחבריה מיהרו להגיב ולהזהיר אותה: "אל תפחדי ואל תתוודי", ו"תמחקי את זה, את בכוח רוצה להיכנס למעצר-בית?".

הסיבה לתקיפה: כובע היתולי

לפני יומיים נעצרו שתי צעירות בנות 15 ו-16 בחשד שלקחו חלק באירוע האלים. על-פי החשד, השתיים תקפו בעיקר את הנערה, וצעירים נוספים שהיו במקום תקפו את הנער.

המותקפים הם שני קטינים בני 15 ו-16 שבילו בערב בקניון, כאשר אחד מהם חבש על ראשו כובע היתולי של תחפושת. על-פי החשד, כ-10 קטינים החלו להציק לו ולקטינה שבילתה עמו והשליכו את הכובע מהקומה השלישית לראשונה.

על-פי החשד, לאחר שהשניים ביקשו לעזוב את המקום וללכת, החלו הקטינות החשודות וקטינים נוספים לתקוף אותם ופצעו אותם בפניהם. הם חבטו בהם, היכו ובעטו בהם.