דויטשה בנק על מלאנוקס: המלצת קנייה ומחיר יעד של 140 ד'

דן הרווארד, אנליסט בבנק ההשקעות טוען כי החברה תמשיך לצמוח בקצב מהיר בשנים הקרובות, משום שהיא תהנה משליטה טכנולוגית של רכיבי ה-InfiniBand למשך ה-3 שנים הקרובות

דן הרווארד, מבנק ההשקעות דויטשה בנק, התחיל לסקר את מניית מלאנוקס הדואלית. בסקירה שפרסם היום (ג') א טען כי החברה נחשבת לאחתהובלות בעלם בפיתוח פתרונות שמגבירים את הביצועים של שרתים ומערכות אחסון. לכן, הרווארד מעניק לחברה המלצת "קנייה" ומחיר יעד ל-12 חודשים הקרובים של 140 דולר, קרי, פרמיה של כ-22% על המחר שבו היא נסחרת.

הרווארד שיבח בסקירה את טכנולוגיית ה- InfiniBand שהחברה מפתחת וטען כי היא הפכה לגורם מהותי בהתפתחות של מרכזי המידע ובזירוז העברת המידע בשרתים. "זהו אינו צירוף מקרים שמלאנוקס צמחה בקצב מהיר ברבעון האחרון, אלא זה עניין שקשור להשקתו של Romley, השרת המהיר של אינטל". הרווארד טען כי רכיבי ה-InfiniBand יועדו להגביר את הביצועים של שרת הרומלי.

לכן, האנליסט של דויטשה בנק צופה כי טכנולוגיית האינפיבנד תצמח בהתאם למחזור ההתפתחות של הרומלי וכי יש לה חלון שיימשך עד כ-3 שנים, בו היא תהנה משליטה מוחלטת בשוק, עד שייצמחו לה מתחרות ישירות בתחום.

הרווארד טוען כי החברה תמשיך לצמוח ברבעונים הבאים ולכן מעניק לה המלצת קנייה ומחיר יעד של 140 דולר למניה, המבוסס על מכפיל של 33.