המלצה: פלוריסטם תזנק 91%; "אחת ההבטחות הגדולות"

סמנכ"ל המחקר של דש, ערן יעקובי משיק סיקור על המניה בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 7.8 דולרים: "אין ספק כי החברה הינה אחת מחברות ה'חלום' המרתקות ביותר בשוק הביוטק העולמי"

דש ברוקראז' משיק היום (ג') סיקור על מניית פלוריסטם ומספק המלצת "קנייה" למניה במחיר יעד של 7.8 דולרים, אפסייד של 91% על מחיר השוק. סמנכ"ל המחקר ערן יעקובי מציין כי "אנו רואים בפלוריסטם הבטחה גדולה ומנסים לתמחר אותה בשמרנות, לאור הקושי להשוות אותה לחברות אחרות. בהערכת השווי לחברה התייחסנו רק לפוטנציאל ההצלחה בטיפול ב-CLI בארה"ב ובאירופה. הערכנו הסתברות חדירה של 45% בשנת 2016. יש לזכור כי לחברה קיים פוטנציאל נוסף בצינור. סכום של כ-40 מיליון דולר בקופה וכסף האמור עוד לזרום בעמידה באבני דרך מהווים כר נוח יחסית להבנת פוטנציאל ההתקדמות של החברה".

"מה עושה אותה להבטחה גדולה?" שואל יעקובי ועונה: "אין ספק כי חברת פלוריסטם הינה אחת מחברות ה'חלום' המרתקות ביותר בשוק הביוטק העולמי וזאת בעיקר עקב שילוב של מספר פרמטרים והם תחום פעולות מרתק, טכנלוגיה מובילה וסיכוי לאיתור טיפול יעיל לטרשת העורקים".

על פי יעקובי, מדובר בחברה העוסקת באחד מהתחומים המלהיבים את עולם הרפואה ולא רק. כמו כן, התחום המלהיב גם את תעשיית ההון. "השימוש בתאי גזע כטיפול מתאים למגוון מחלות קשות כגון מחלות לב וכלי דם, מחלות סרטן ומחלות נירולוגיות שונות ועוד, איננו מבחינת חלום רחוק", כותב יעקובי.

יעקובי מציין את הסיכונים, כאשר העיקריים שבהם הינם סיכוני פיתוח ורגולציה, סיכונים טכנולוגיים וסיכונים פיננסיים.

בשולי הדברים מעיר יעקובי כי אומנם אין לו מידע קונקרטי בנושא, אבל תסריט לפיו חברת פארמה או ביוטק מובילה תרכוש את החברה הינו תסריט סביר לחלוטין, העשוי להתרחש בעתיד הנראה לעין.