אפל: אפליקציית המפות הבעייתית כבר לא "הכי נאה וחזקה"

לאחר ההתנצלות של מנכ"ל אפל אתמול על התקלות באפליקצייה, מגיעה היום החותמת הסופית על הכישלון ■ השורה: "מדובר בשירות המפות החזק והיפה ביותר שקיים" כבר לא מופיעה בתיאור האפליקצייה

הפיאסקו שהתלווה להשקת האייפון 5 בדמות אפליקיציית מפות בעייתית שהוכנסה במערכת ההפעלה החדשה של חברת אפל, במקום האפליקצייה של גוגל, גרם למנכ"ל אפל טים קוק להתנצל אתמול בפני המשתמשים על הכישלון. אך היום הודתה אפל באופן סופי בכישלון אפליקציית המפות שלה כששינתה את נוסח התיאור של האפליקצייה בחנות האפליקציות שלה.

"לאור האמור לעיל, יכול להיות שמדובר בשירות המפות החזק והיפה ביותר שקיים", נכתב בתיאור של האפליקצייה ב-AppStore, לפני השינוי. אך לאחר סדרת התקלות שהתגלו באפליקצייה, שכללה תמונות מעוותות ומיקומים לא נכונים של בתי עסק, אפל שינתה את ניסוח התיאור וכעת היא לא כוללת את השורה שמצוטטת בתחילת הפסקה.

נזכיר שאתמול התנצל קוק בפני המשתמשים על התקלות שהתגלו באפליקצייה ובצעד חסר תקדים כמעט הוא ביקש מהמשתמשים להשתמש בשירותי מפות חלופיים כמו זה של גוגל או בינג של מיקרוסופט. קוק גם הזכיר את אפליקציית הניווט הישראלית WAZE בתור חלופה אפשרית לפונקציות הניווט של שירות המפות של אפל.