מיקרומדיק וביו-לייט קיבלו אישור לשיווק מוצר רפואי בסין

החברות ישווקו את ה-CellDetect, המיועד לאבחון תאים סרטניים בצוואר הרחם

חברות הביומד מיקרומדיק וביו-לייט הודיעו היום (ג') כי מוצר ה-CellDetect של זטיק, חברה בת בשליטתה המלאה של חברת מיקרומדיק, המיועד לאבחון תאים סרטניים בצוואר הרחם, קיבל אישור מנהל המזון והתרופות הסיני (ה-SFDA) לשיווקו בסין.

"קבלת אישור השיווק בסין היא דוגמא ליכולת מימוש אסטרטגיית האשכולות של ביו-לייט ובעלת חשיבות מהותית לאסטרטגיית האשכולות המיושמת במיקרומדיק סביב דיאגנוסטיקה של מחלות הסרטן", אמרה סוזנה נחום-זילברברג, מנכ"ל ביו-לייט ודירקטורית במיקרומדיק. "השגת אבן הדרך מובילה את מיקרומדיק לתחילת מכירות צפויה בסין במהלך שנת 2013 תאפשר לה בטווח הארוך קידום פרויקטים נוספים בתחום ויוצרת ערך מיידי לבעלי המניות של החברה".

ד"ר עדי אלקלס, סמנכ"ל פיתוח עסקי וטכנולוגיות של האשכול ומנכ"ל זטיק לשעבר, הוסיף כי "האישור מאפשר לחברה דריסת רגל ראשונה בשוק הסיני, בו קיים צורך ממשי במוצר אמין וזול, אשר יקל על הממשלה בעידוד האוכלוסייה לביצוע בדיקות סקר לזיהוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם והפחתת מקרי המוות מהמחלה. השותף הסיני מייעד את שיווק הערכה לשוק הממשלתי כמו גם לשוק הפרטי, שווקים בעלי פוטנציאל של מיליוני בדיקות סקר לזיהוי סרטן צוואר הרחם. קבלת האישור הינה עמידה באבן דרך מרכזית בחוזה של זטיק מול Biomics לקראת התחלת מכירות".