לאומי מוכר בניין במרכז תל-אביב בכ-25 מיליון שקל

מדובר בבניין שלם שבו מחזיק הבנק מאז 1954, הממוקם בפינת ארלוזרוב ודיזינגוף בת"א ■ הסיבה למחיר הגבוה - התב"ע במקום מאפשרת שימוש למגורים

בנק לאומי החליט להוציא למכירה את אחד הנכסים הבולטים שלו בתל אביב, כך נודע ל"גלובס". מדובר בבניין שלם שבו מחזיק הבנק מאז 1954, הממוקם בפינת הרחובות ארלוזרוב ודיזינגוף בתל אביב. הבניין מאכלס סניף של הבנק שעתיד להתפנות עד סוף החודש הנוכחי. מבנק לאומי אישרו כי הסניף אכן עומד למכירה.

הבניין, המתנשא לגובה 4 קומות עם קומת מרתף, כולל 880 מ"ר בנוי על מגרש בשטח 400 מ"ר ברחוב דיזינגוף 208. עוד נודע ל"גלובס" כי לקראת הוצאת הבניין למכירה הוצאה לו שומה עדכנית על ידי שמאי מקרקעין. בשלב זה אין בכוונת הבנק לפרסם את גובה השומה שהתקבלה, אולם מקורות בענף המכירים את האזור מעריכים כי שווי הבניין עומד על כ-25 מיליון שקלים. הסיבה למחיר הגבוה היא שהתב"ע מאפשרת שימוש למגורים ובהתאם לכך האטרקטיביות שלו עולה.

הסניף שפעל במקום שנים ארוכות ונסגר כעת מצטרף למוסד מיתולוגי אחר שנסגר ממול לאחרונה - קפה בתיה. מדובר בבית קפה שפעל ברחוב דיזינגוף 197 במשך למעלה מ-70 שנה וכעת מפנה את מקומו לטובת בניית מלון בוטיק שאותו יוזם האדריכל סמי טיטו.