ביתו של דודי אפל בתל ברוך נמכר ב-12 מיליון שקל

את הווילה רכש משה עשוש, מכר של אפל ■ אפל החל לאחרונה לרצות עונש מאסר בפועל לאחר שהורשע בשלוש עבירות של מתן שוחד

בית המגורים של איש העסקים דודי אפל, המרצה בימים אלה עונש מאסר בן 3.5 שנים בגין עבירות שוחד, נמכר לאחרונה ב-12 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס".

את הווילה, הממוקמת בשכונת תל ברוך בצפון תל אביב, רכש משה עשוש, בעל כמה חברות נדל"ן ומכר של אפל. בני משפחתו של אפל כבר עזבו את הווילה ועברו להתגורר בשכירות בעיר פתח תקוה.

הוילה שנמכרה רשומה על שם פרידה אפל וממוקמת ברחוב שניר 2 פינת קק"ל, על מגרש גדול יחסית למגרשים בשכונה, הכולל 1.4 דונם, שעליו בנוי בית ותיק יחסית, הכולל שני מפלסים ומרתף, בשטח בנוי של יותר מ-500 מ"ר. למרות גודלו של המגרש, מיקומו נחשב לנחות יותר ממגרשים אחרים ברחוב שניר, וזאת בשל סמיכותו של הבית לציר קק"ל המאופיין בתנועה סואנת.

בחודש ינואר השנה מונה עו"ד גיל הירשמן מטעם בנק הפועלים ככונס נכסים למכירת הנכס בשל חוב לבנק, וזה נמכר לאחרונה לעשוש באישורו של ראש ההוצאה לפועל.

בחודש אוגוסט האחרון נמכר מגרש נוסף בשכונה, שהיה בבעלות בנו וכלתו של אפל, תמורת 3.2 מיליון שקל. את המגרש, שכלל בית ישן על חצי דונם, מכרה כונסת הנכסים מטעם בנק איגוד עו"ד דורית לוי טילר, וזאת בשל חוב לבנק איגוד.

אפל החל לאחרונה לרצות עונש מאסר בפועל, לאחר שהורשע בשלוש עבירות של מתן שוחד לבכירים לשעבר: ראש עיריית לוד בני רגב, ראש מועצת גבעת שמואל זמיר בן ארי וסגן מנהל מחוז מרכז במינהל מקרקעי ישאל עודד טל, וזאת במטרה לקדם את עסקיו.