50 גוונים של אדום: שמלות הערב של הכוכבות שהשתלבו היטב עם השטיח

שחור, אדום, לבן תכלת וגוונים מטאליים שלטו הפעם, שמלות שנראו מוכרות מאוד והבליטו את המחסור בשמלות ערב עוצרות נשימה

בתצוגת האופנה הכי שווה אתמול בטלוויזיה, לא נראו כמעט שמלות ערב שגרמו לכוכבות לבלוט. שחור, אדום, לבן תכלת וגוונים מטאליים שלטו הפעם, בדמות שמלות סטרפלס ושמלות א-סימטריות שנראו גם הן מוכרות מאוד ודווקא הבליטו את המחסור בשמלות ערב עוצרות נשימה.

1. ג'וליאן מור

זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר בסרט מיני בטלוויזיה, ג'וליאן מור ("חוקי המשחק"), ניצלה היטב את קשריה עם המעצב האגדי טום פורד, שלא מזמן ביים אותה בסרטו "סינגל מן", וצעדה לה על השטיח האדום בשמלה יפהפייה, בצללית ארוכה וצרה בשילובים גראפיים-קלאסיים של שחור ולבן, שהייתה שיר הלל למראה עדין ומרומז (תכונות שבדרך-כלל אינן מאפיינות לבוש לשטיח האדום), והצליחה להצית מחדש את המינימליזם ולגרום לו להיראות מודרני ורלוונטי.

2. ג'ניפר לורנס

אין מה לומר, המעמד מחייב. כמצופה ממי שנבחרה לאחרונה לפרזנטורית החדשה של בית האופנה הצרפתי דיור, לורנס הצעירה והיפה צעדה על השטיח האדום בשמלת סטרפלס אדומה ויפה מתוך קולקציית הקוטור שעיצב ראף סימונס, המעצב הראשי והטרי של דיור. לורנס, שמאז שנבחרה ללהק בתפקיד הראשי בסרט "משחקי רעב" הפכה לאחת השחקניות המבוקשות ביותר בהוליווד, הצדיקה את מעמדה הרם בהופעה אלגנטית, יפה ומרשימה.

3. קייט הדסון

הדסון מוכרת היטב כמי שמצליחה להתיז סביבה דרמה וזוהר בלי להגזים והיא עושה זאת מצוין גם הפעם, בשמלת מקסי שחורה מבית היוצר של אלכסנדר מקווין. אלגנטיות נוטפת שניחנת במיניות החמקמקה שאיפיינה את האסתטיקה המקורית של מקווין, אשר מקנה לה מראה נשי, מתוחכם וחד-פעמי.

4. מישל דוקרי

מישל דוקרי (ליידי מרי מאחוזת דאונטון), שהייתה מועמדת לפרס השחקנית הטובה בסדרת דרמה, לקחה סיכון עם שמלת ערב ייחודית ורומנטית במיוחד של המעצב אלכסנדר ווטייר, בגוונים של שמנת וזהב, שללא ספק תיזכר בתור אחת ההופעות הבלתי נשכחות של הערב הזה.

5. זואי דשנל

גם דשנל הצעירה והיפה בחרה ב"אדום על אדום", אם כי אין מה לומר, היא עדיין בלטה מאוד בשמלת הפראדה שלבשה, שהחמיאה למראה הצעיר והקסום שלה ויצרה מראה סקסי, בובתי ומוקפד.

נראה כי הלוק הזה היה מחושב מאוד והוכיח שדשנל מנסה לכפר על פשעי האופנה שלה בטקסים קודמים, ומטפחת לצד קריירת המשחק שלה גם שאיפות אופנתיות רציונאליות.