גובש הסדר החוב של אייל שני: ישלם לנושים עוד 2.5 מיליון שקל

(עדכון) - זאת בנוסף לכ-1.5 מיליון שקל שכבר העביר לקופת פשיטת-הרגל ■ בסך-הכול מתחייב השף לפרוע 4 מיליון שקל - סכום המהווה 100% מחובותיו

עם קצת עזרה מבית המשפט העליון - גובש הסדר חוב בתיק פשיטת-הרגל של השף אייל שני. בתום דיון שנערך היום (ג') בבית המשפט העליון הודיע השף אייל שני והנאמנים לנכסיו מטעם בית המשפט, עורכי הדין ארז חבר ומרדכי האן-מרקוביץ, כי הם הגיעו להסדר לתשלום חובותיו של שני בתיק פשיטת-הרגל שלו. העליון אישר בצהריים את ההסדר.

על-פי ההסדר, שני ישלם עוד 2.5 מיליון שקל לנושים, בנוסף על כ-1.5 מיליון שקל שכבר העביר לקופת פשיטת-הרגל. בסך-הכול מתחייב שני לפרוע על-פי ההסדר סכום של 4 מיליון שקל שיעביר שני לנושים בגין חובותיו להם - סכום המהווה 100% מהחובות.

עוד הוסכם בהסדר החוב כי מתוך יתרת החוב יעבירו צדדים שלישיים (הבמאי שחר סגל, שותפו של שני ואדם נוסף) 1.6 מיליון שקל לקופה תוך 30 יום.

את יתרת החוב שתיוותר יעביר שני ב-26 תשלומים שיגיעו מתוך תקבולי המדיה שהוא מקבל עבור הופעותיו בתוכנית "מאסטר שף" המשודרת בערוץ 2 ובגין פרסומות שבהן הוא משתתף.

הסדר החוב הסופי גובש לאחר שהבוקר הגיעו הצדדים לבית המשפט העליון כאשר קיים ביניהם פער של 200 אלף שקל.

בתום הדיון מסר שני: "שילמתי לקופת פשיטת-הרגל 50 אלף שקל מדי חודש בשנים האחרונות, כאשר כל רצוני היה לסיים את הפרשה ולשלם את מלוא חובותיי. היום ברור כי בכוונתי לשלם את כל חובותיי עד לשקל האחרון, וזו הייתה כוונתי מלכתחילה. בכוונתי להמשיך לעבוד קשה בשנים הקרובות על מנת להחזיר את מה שאני חייב לחברים שתמכו בי כספית וסייעו לי להגיע לסיום הפרשה".

שני יוצג בידי עו"ד ארנון שגב. כמתווך בין הצדדים בתיק שימש עו"ד ליאור אפשטיין.

עיקרי הסדר החוב נחשפו ב"גלובס" לפני מספר שבועות.