הירשמו לניוזלטר "ספונסר": ניתוחים ופרשנויות לשוק ההון

אתר ספונסר מכיל מידע עדכני אודות חברות ציבוריות וניירות ערך, בשילוב שירותים וכלים פיננסים, המעניקים למשקיע את האפשרות לקבל החלטות השקעה מושכלות

.

להצטרפות לקבלת העדכונים מספונסר לחצו כאן

גולשי "גלובס" יקרים

רצינו לעדכן אתכם כי נפתחה בפניכם האפשרות לקבל את תמצית המידע והניתוחים בתחום שוק ההון של "ספונסר" מהיממה והשבוע האחרון.

אתר ספונסר מכיל מידע עדכני אודות חברות ציבוריות וניירות ערך, בשילוב שירותים וכלים פיננסים, המעניקים למשקיע את האפשרות לקבל החלטות השקעה מושכלות. האתר מרכז ומגיש לגולשיו תכנים הן כלליים והן תכנים לפי דרישה של כל גולש וגולש לצורך העמקת הידע והגישה לכל המתרחש בשוק ההון בזמן אמת.

ספונסר הוקם ב-2005 כמערכת פורומים בשוק ההון. הפורומים מנוהלים בידי גולשים בעלי ניסיון רב בתחום, אשר נהנים לסייע לגולשים. אחת מנקודות העוצמה של ספונסר היא מיצובה כזירה אובייקטיבית להחלפת דעות, שיתוף ידע ועדכונים ללא משוא פנים ולמען השחקנים בשוק ההון.

באפריל 2010 הושק אתר ספונסר החדש. עם ההשקה הפך האתר מאתר הקהילות המוביל הארץ לפורטל חדשותי המספק חדשות מגוונות מתחומי הכלכלה, שוק ההון, נדל"ן ועוד וכל זאת בעיצוב חדש.

בנוסף, האתר מעניק שירותים מקצועיים כגון תוכנה לניתוח טכני "sponser chart"; שירות איתותים "Sponser Alert", הכולל איתותים באמצעות SMS ודוא"ל לניירות ערך שונים על פי תורת הניתוח הטכני; הטבת עמלות יוצאת דופן למסחר בני"ע ואופציות; כנסים מקצועיים עם חברות ציבוריות; קורסים במגוון תחומים הקשורים לשוק ההון; מאמרים וניתוחים ועוד.

כל גולש המתעניין בכלכלה, על אחת כמה וכמה גולשי אתר "גלובס", יכול למצוא עניין באתר ספונסר, בין אם הוא ותיק בשוק ההון ובין אם הוא רק בראשית דרכו. המתחילים, אשר עושים צעדיהם הראשונים בשוק ההון, ייעזרו באתר במטרה להימנע מטעויות והפסדים האופייניים למתחילים, וילמדו מושגי ייסוד וכיצד ניתן להשקיע באופן נבון. המנוסים יעשו שימוש בניתוחים טכניים ופונדמנטליים מעמיקים של השווקים השונים בכלל ושל מניות ספציפיות בפרט. כמו כן, ישמשו כעזר לקבוצה המתחילה.

במרץ 2012 נכנס "גלובס" כשותף בספונסר. השילוב בין ספונסר ל"גלובס" מאפשר לגולשים של שני האתרים להיחשף לתוכן עשיר יותר, ומגוון שירותים נרחב (שימשיך ויתרחב) וייתן מענה לקהילת שוק ההון. ספונסר מגיש לגולשי גלובס את כל המידע הנדרש להבנה ובחינת הפעילות העסקית של החברות הציבוריות בשוק ההון. החל מכתבות תוכן ועד סקירות, ניתוחים טכניים וניתוחי עומק.

להצטרפות לקבלת העדכונים מספונסר לחצו כאן