LG משיקה את האופטימוס G בישראל; המחיר - 3,000 שקל

מכשיר הדגל החדש מגיע עם מסך בגודל 4.7 אינץ', ומציע פיצ'ר ייחודי אשר במסגרתו ניתן להפעיל יישום אחד תוך כדי הרצת יישום אחר ברקע ■ המכשיר כולל מצלמה ברזולוציה של 13 מגה פיקסל שניתנת להפעלה באמצעות פקודה קולית

בחודשים האחרונים ייבואנית LG החדשה בישראל, רונלייט (לאתר החברה), לא נחה לרגע עם השקות סמארטפונים חדשים. אחרי הנקסוס 4 והאופטימוס VU, מגיע האופטימוס G ארצה - מכשיר הדגל החדש של היצרנית הקוריאנית.

האופטימוס G מציע פיצ'ר ייחודי, אשר במסגרתו ניתן להפעיל יישום אחד תוך כדי הרצת יישום אחר ברקע. למשל, צפייה בסרטוני וידאו תוך כדי מענה למסרונים במקביל. הסמארטפון מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת ג'לי בין (4.1), הוא כולל מעבד מרובע ליבות מסוג סנפדרגון S4 פרו במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, 2 ג'יגה זיכרון, נפח אחסון של 32 ג'יגה ללא יכולת הרחבה באמצעות כרטיס וסוללה בהספק של 2100 מילי אמפר. ב-LG טוענים שהמכשיר מצויד בטכנולוגית aSMP לשמירה על חיי הסוללה.

מסך הסמארטפון מגיע בגודל 4.7 אינץ' מסוג WXGA True HD IPS עם רזולוציה של 1280 על 768. טכנולוגיית ה-G2 Touch Hybrid Display למסכי מגע אמורה להבטיח תצוגה ברורה ללא השתקפויות, גם בשימוש באור שמש ישיר. למסך אין מרווחים עיצוביים כלשהם, כאשר המסגרת היא בגודל 3 מ"מ. המכשיר מגיע בעובי 8.45 מ"מ, מצופה בזכוכית בשני צידי המכשיר. המשקל עומד על 145 גרם.

המכשיר כולל מצלמה ברזולוציה של 13 מגה פיקסל. ניתן לבצע שימוש במצלמה באמצעות פקודה קולית ובנוסף, המצלמה יכולה לצלם ולשמור מספר תמונות לפני הצילום עצמו.

LG תשקיע בקמפיין שיווקי בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט ובשילוט חוצות בעלות של כמיליון דולר. המכשיר צפוי להימכר בישראל תמורת 3,000 שקל.