הזוג המלכותי: מריה שראפובה היא הפרזנטורית החדשה של פורשה

הטניסאית תפרסם ב-3 השנים הקרובות את מותג הרכבים הגרמני, ש-88% מלקוחותיו הם גברים ■ מרוויחה כ-20 מיליון דולר בשנה מנותני החסות שלה

הסכם ספונסרשיפ יוקרתי במיוחד לטניסאית מריה שראפובה: חתמה על הסכם חסות עם פורשה. במסגרת החוזה בין מותג הרכבים הגרמני לטניסאית הרוסייה, האחרונה תופיע בקמפיינים פרסומיים במשך 3 השנים הבאות.

שראפובה, 26, המדורגת כרגע במקום השני בעולם בסבב ה-WTA, תהפוך לאישה הראשונה בתולדות פורשה שמשמשת כפרזנטורית של החברה, שנחשבת ליצרנית מותג רכבים גברי במיוחד. יותר מ-88% מרוכשי מכוניות פורשה הם גברים, על-פי מחקר שנערך לאחרונה ב-Edmunds.com.

פרשן עסקי הספורט של ESPN, דארן רובל, מסביר כי "באופן ייחודי, המותג של שראפובה מדבר גם לגברים וגם לנשים".

שראפובה נחשבת לספורטאית המרוויחה בעולם, עם הכנסות שנתיות של כ-20 מיליון דולר רק מהמפרסמים שלה (לא כולל פרסים כספיים מטורנירי טניס). בין נותני החסות הבולטים שלה: טאג הוייר, נייקי וסמסונג.

זוהי הפעם השנייה בקריירה שלה בה שראפובה מפרסמת מותג רכבים. בין 2006 ל-2008 היא שימשה כפרזנטורית של לנד רובר.