18 שנות מאסר לעידן אנורי שתקף את הצעירה בשדרות ח"ן

אנורי הורשע בתקיפה קשה של צעירה שעבדה עמו בעמותת לחופש נולד, כנקמה על כך שהתלוננה עליו במסגרת העבודה ■ ישלם גם קנס של 150 אלף שקל

בית המשפט המחוזי בתל-אביב גזר היום (ב') 18 שנות מאסר בפועל וקנס בסך 150 אלף שקל על עידן אנורי, שהורשע בתקיפתה של צעירה בשדרות ח"ן בתל-אביב בפברואר 2011.

לפני כחודש וחצי הורשע אנורי בתקיפה, בחבלה בכוונה מחמירה ובשוד בנסיבות מחמירות של הצעירה. הפרקליטות האשימה את אנורי גם בניסיון לרצח, אך בית המשפט דחה את האשמה.

בפברואר 2011, בלב תל-אביב, תקף אנורי בצורה קשה את הצעירה שעבדה עמו בעמותת לחופש נולד, כנקמה על כך שהתלוננה עליו במסגרת העבודה.

לפי כתב האישום שהוגש נגדו, אנורי תכנן את הנקמה האכזרית במשך חודשים ארוכים וביצע אותה כשנה ורבע אחרי פיטוריו. הוא ארב לצעירה, עקב אחריה כשהוא רכוב על אופנוע, ובפינת שדרות ח"ן ורחוב השופטים קפץ מהאופנוע ותקף אותה בבעיטות ובאגרופים. כשניסתה להתגונן בידיה על פיה, חתך אנורי את ידיה בסכין, ובהמשך את פניה, לשונה ושפתיה, ודקר אותה בגב ובבטן.

"צלקות בגוף ובנפש"

ד"ר דנה פוגץ' ממרכז נגה לנפגעי עבירה, מיסודה של הקריה האקדמית אונו, שייצג את המתלוננת, מסרה בתגובה: "גזר הדין משקף את חומרת הפגיעה שנגרמה לנפגעת, וזאת בזכות העבודה המצוינת שהפרקליטות עשתה בהבאת כל חומר הראיות לפני בית המשפט. אולם ההקלה מהולה בחשש, שכן רק היום תוכל הנפגעת לחשוב על תהליך שיקום חייה תחת חשד מתמשך מהנאשם, שאמור להשתחרר באחד הימים".

נפגעת התקיפה בשדרות ח"ן מסרה: "כל הסובבים אותי אמרו לי שבגזר הדין זה ייגמר, והכול יהיה מאחוריי. המשפט נגמר, אבל אני פה, והצלקות בנפש ובגוף כל רגע מזכירים לי באיזו מציאות מעוותת חייתי עד כה ואמשיך לחיות כל חיי".