ח"כ, שופט עליון וכדורגלן לשעבר נתפסו "טסים" בכבישים

ח"כ אראל מרגלית נתפס במהירות של 161 קמ"ש, ורישיונו נשלל ■ השופט חנן מלצר נתפס במהירות של 135 קמ"ש, והכדורגלן אייל ברקוביץ' נהג ב-146 קמ"ש

במשטרה מדגישים כבר זמן רב כי איש לא חסין בפני החוק, וכי הם לא מתכוונים לעשות הנחות לאף אחד על נהיגה במהירות מופרזת, בכיר או מפורסם ככל שיהיה.

ביממה האחרונה נראה כי הם מספקים הוכחות חותכות לכך - כתב אישום הוגש נגד שופט העליון חנן מלצר שנתפס ממהר מדי על הכביש, וח"כ אראל מרגלית ושחקן הכדורגל אייל ברקוביץ' נתפסו גם הם "טסים" בכבישים.

שופט בית המשפט חנן מלצר נאלץ להתמודד היום (א') עם כתב אישום שהוגש נגדו לבית המשפט לתעבורה בפתח-תקווה, לאחר שנתפס נוהג ב-135 קמ"ש במקום 90 קמ"ש בקטע כביש מסוים.

מאחר שמדובר בשופט עליון, נעשה לו שימוע אצל היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין, שגם חתם לבסוף על כתב האישום. למלצר הוצע להישפט בפני הרכב מיוחד של 3 שופטים, אך הוא ביקש להישפט לבסוף כאחד האדם, מול שופט תעבורה, שבפניו יעלה את טיעוניו.

המהירות המופרזת הגיעה גם לכנסת, כשחבר הכנסת אראל מרגלית ממפלגת העבודה נתפס כשהוא טס במהירות 161 קמ"ש בכביש 6, ורישיונו נשלל. בהמשך יוגש גם נגדו כתב אישום.

ח"כ מרגלית ניסה היום להתמודד עם המבוכה ובירך את המשטרה על מעצרו. בתגובה שפרסם כתב: "תפסו אותי אתמול בלילה נוהג במהירות מופרזת בכביש 6. אני לא גאה על כך, רק משתף. נהיגה לא זהירה מסכנת חיים, אני מודע להשלכותיה ולסכנותיה. טעיתי, ואני מצטער. מילה טובה לשוטרים שעצרו אותי: הם עשו מלאכתם נאמנה, בהגינות ובמקצועיות. טוב לדעת שמשטרת ישראל נמצאת בכל-כך הרבה מקומות גם בשעות הלילה. כאזרח אני מודה להם על כך".

אולם רשימת הנתפסים יוצאת הדופן לא נגמרה בכך. שחקן הכדורגל לשעבר אייל ברקוביץ' נתפס בצומת פולג, כשהוא נוהג במכונית היגואר שלו במהירות של 146 קמ"ש במקום 100 קמ"ש.

"נסעתי מהר כי הייתי עייף", אמר ברקוביץ', "זה קורה כי לא שמים לב. מכוניות היום נוסעות מהר. כשעייפים רוצים להגיע מהר".

ומה הוא יעשה מעכשיו? "אני אסע ברכבת", הוא טען.