עמית מרידור פורש מתפקידו כמנכ"ל חברת הטקסטיל תפרון

מרידור מכהן כמנכ"ל חברת הטקסטיל מתחילת 2010 ■ מרידור הצליח לייצב את החברה שקיבל במצב של משבר פיננסי חריף ■ מרידור: "הייתה תקופה מאוד אינטנסיבית עם הרבה שינויים. כמעט כולם הרימו ידיים ולמרות זאת היום תפרון מתייצבת"

לאחר תקופה סוערת, עמית מרידור פורש מתפקידו כמנכ"ל חברת הטקסטיל תפרון. מרידור כיהן כמנכ"ל מתחילת 2010, והצליח לייצב את החברה שקיבל במצב של משבר פיננסי חריף, לאחר הסדר עם הבנקים המלווים, תוכנית התייעלות והכנסת משקיעים.

"הייתה תקופה מאוד אינטנסיבית עם הרבה שינויים. כמעט כולם הרימו ידיים ולמרות זאת היום תפרון מתייצבת, יש לה מאות עובדים בצפון ובעלי מניות טובים", אומר היום מרידור. "כיום האתגרים שונים ואני מאמין שמנכ"ל חדש יכניס אנרגיה חדשה".‏

מרידור מספר שקיבל הצעה מעניינת מחברה ציבורית אחרת, אך לא מספק פרטים נוספים. "אני מאמין שההצלחה שלי בתפרון תימדד במה שיקרה ב-3-4 השנים הקרובות, ושאהיה גאה בתוצאות", הוא אומר.‏

תפרון פרסמה היום את דוחות הרבעון הראשון ובו הכנסותיה עלו ב-5% ביחס לרבעון המקביל, ל-20.8 מיליון דולר. החברה צמצמה את ההפסד הנקי ב-54.5% כשהפסידה 366 אלף דולר ברבעון, וה-‏EBITDA‏ עלה ב-7.8% ל-1.6 מיליון דולר. "הרבעון המשיך את המגמה. אנחנו משקיעים בשינוי תמהיל המוצרים יותר מאשר בהגדלת ההכנסות, ומציעים מוצרים עם רווחיות יותר גבוהה", אומר מרידור. כחלק מהתהליך תפרון מכרה את פעילות בגדי הים ב-300 אלף דולר לגוטקס. "זה תחום שבו אין לתפרון ערך מוסף ויותר חשוב להשקיע בעסקי הליבה", אומר מרידור. שווי השוק של תפרון הוא 88 מיליון שקל.