חשד: כנופייה בצפון שדדה משאית אלכוהול בשווי מיליון שקל

בפרשה נעצרו 6 חשודים הקשורים עפ"י החשד לארגון פשיעה ■ נהג המשאית, שהתלוננן תחילה כי המכולה שהוביל נשדדה, נחשד אף הוא במעורבות בתרמית

המשטרה עצרה היום (א') 6 חשודים במעורבות בגניבת משאית שהכילה משקאות חריפים בשווי של כמיליון שקל. החשודים, תושבי טירת הכרמל והקריות, קשורים על-פי החשד לארגון פשיעה הפועל באזור הצפון.

לפני כשבועיים התקבל דיווח בתחנת משטרת חיפה מנהג המשאית, שהתלונן כי המכולה שהוביל נגנבה. מדובר במכולה שהכילה בקבוקים ובהם משקאות חריפים מסוג וודקה וורמוט, בשווי המוערך במיליון שקל. נהג המשאית סיפר כי האלמונים ששדדו את המכולה הצמידו את הגרר עליו הועמסה למשאית אחרת - ונמלטו.

שוטרי משטרת חיפה עצרו אדם שנחשד במעשה, והעבירו את החקירה לבלשי היחידה המרכזית במחוז חוף. במהלך החקירה התעורר חשדם של אנשי היחידה בנוגע לאמינות תלונתו של הנהג. החוקרים טענו כי קיימת אפשרות שעדותו של נהג המשאית מבוימת, ושהוא שותף בתרמית.

6 החשודים - מוכרים למשטרה

בעקבות החקירה ביחידה המרכזית במחוז חוף נעצרו 6 בני אדם בחשד כי היו מעורבים בתרמית. השוטרים הבהירו כי החשודים, בני 37-57 המתגוררים בקריות ובטירת הכרמל, מוכרים למשטרה מפשעים קודמים.

במשטרה טוענים כי לחשודים יש קשר למשפחת פשע הפועלת באזור הצפון. מעצרם של השישה הוארך עד ליום שלישי, אולם במשטרה הבהירו כי יבקשו מבית המשפט להאריך בשנית את מעצרם, וכי ימשיכו במקביל במאמצים לאיתור השלל שנגנב.