פסטיבל MAD MUSIC יארח את מפיק Amsterdam Dance Event

ריצ'רד זילמה, המפיק והמנהל של Amsterdam Dance Event, יתארח בפסטיבל MAD MUSIC 2013 יחד עם בכירים נוספים מתעשיית המוזיקה בחו"ל

אורחים רבים מתעשיית המוזיקה הבכירה בחו"ל יבקרו בפסטיבל MAD MUSIC 2013.
50 להקות אינדי ויוצרי מוזיקה עצמאית נבחרו להופיע בפסטיבל MAD במסגרת ועידת MAD לשיווק, דיגיטל ומוזיקה של העיתון "גלובס" ואורנג'.

לפסטיבל יגיעו אורחים מתעשיית המוזיקה הבכירה בחו"ל, אשר יבקרו בהופעות במטרה לבחור את הטובים ביותר בניסיון לקדמם בתעשיית המוזיקה בחו"ל.

בין האורחים: ריצ'רד זילמה, המפיק הראשי והמנהל של Amsterdam Dance Event, ADE, אירוע שהחל את דרכו ב-1996 בהולנד כוועידה של 3 ימים בהשתתפות 300 נציגים ועם 30 DJ's מופיעים במספר מועדונים מרכזיים בעיר.

האירוע נפתח בימי רביעי עם ADE Pro ו-ADE University, תוכנית הוועידה למוזיקה וקצב, בתוספת תחרות הגמר DJ Cook-Off, שבה זכה בפעם השנייה ברציפות סת טרוקלר ב-2012. במקביל כולל האירוע כעת גם את חלוקת פרסי סקר 100 ה-DJ's המובילים של DJ Mag.

האירוע נערך במהלך היום, והמופע של שעות הלילה כולל מעל 800 DJ's ואמנים, ומבחר כישרונות עולים שמופיעים בפני יותר מ-200 אלף רוקדים. בעבר הופיעו ב-ADE אמנים כמו ארמין ואן בורן (הולנד), דוד גואטה (צרפת), ליידבק לוק (הולנד), פטבוי סלים (בריטניה), ריצ'י הואטין (קנדה), אפרוג'ק (הולנד), פול ואן דיק (דנמרק), ג'נקי אקס.אל (הולנד) וצ'ייס אנד סטטוס (בריטניה).

פסטיבל המוזיקה העצמאית MAD MUSIC ייערך זו הפעם השנייה ונועד לחשוף את יוצרי המוזיקה העצמאית המובילים בישראל למומחים הפועלים בעולם המסחרי. בנוסף נועד הפסטיבל ליצור את הבסיס לשילוב יוצרים מובילים של מוזיקה עצמאית בעולם השיווק, הפרסום והניו-מדיה בישראל.

במסגרת פסטיבל MAD MUSIC יופיעו עשרות יוצרים מובילים במועדונים נבחרים בסיטי של תל-אביב: כ-50 להקות יופיעו במועדונים הבאים: אברקסס, צוזאמן, OCD, סנדרה ומילר, ננוצ'קה, ברקפסט קלאב, רדיו EPGB, שסק, רוטשילד 12 ולבונטין 7. במועדון האוזן בר תהיה הקרנת סרטי אינדי.

ההופעות יתקיימו במקביל וייפתחו לקהל הרחב החל מהשעה 19:30.

לאתר הוועידה - לחצו כאן