ועידת 2013 MAD: מהו תפקיד המדינה בקידום תחום המוזיקה?

ועידת 2013 MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" ואורנג' תעלה את מושב הדיון "ככה לא בונים חומה" שידון בקידום תחום המוזיקה בארץ ובחו"ל

ועידת 2013 MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף orange - הוועידה המובילה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט - תעלה את מושב הדיון "ככה לא בונים חומה". הוועידה תתקיים ב-17 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

במסגרת המושב ידונו בדרכים בהם מדינת ישראל יכולה לשווק את ענף המוזיקה בארץ ובחו"ל, ובתפקידה של המדינה בקידום תחום המוזיקה; האם אמנים מקבלים היום תמיכה מהמדינה; האם קיימים ארגונים נוספים שמקדמים את תחום המוזיקה בארץ; האם קיימים מודלים מצליחים בעולם ועוד.

במושב ישתתפו: שיין שפירו, מנכ"ל Sound Diplomacy & CIMA Representative; יוריק בן-דוד, מנכ"ל, אקו"ם; רועי אבידן, מנהל ויועץ לאמנים; ואחינועם ניני, זמרת, מלחינה ומוזיקאית.

המנחה יהיה ג'רמי האלש, מנכ"ל Oleh! Records - Israel's Music Export Office.

לפרטים ולהרשמה:

http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=5977&leadid=519

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988