חדשות הרכב: צפו בשיא עולם מוזר במיוחד של הונדה

היום בתוכנית נכיר את העולות החדשות והספורטיביות על כבישי ישראל, הונדה מציגה דור שלישי ומשופר של הג'אז, ב.מ.וו ומרצדס ממשיכות במירוץ החימוש, ומחלקת העיצוב של מיני חוגגת עם התקני קמפינג מיוחדים

היום בתוכנית "חדשות הרכב" נכיר את העולות החדשות והספורטיביות על כבישי ישראל, הונדה מציגה דור שלישי ומשופר של הג'אז, ב.מ.וו ומרצדס ממשיכות במירוץ החימוש והפעם ב.מ.וו משיבה אש, מחלקת העיצוב של מיני חוגגת עם התקני קמפינג מיוחדים, ונסיים עם שיא מוזר במיוחד של הונדה.

בנוסף, עדכון "המס הירוק" הולך וקרב במהירות, למרות שרוב היבואנים טרם פרסמו הצהרת כוונות ברורה לגבי המחירים החדשים, נראה שהציבור מאמין שהמחירים יעלו. למרות שחודש יולי נחשב שקט ומנומנם יחסית, בענף הרכב מדווחים על כמות שיא של הזמנות, הן מלקוחות פרטיים שמקדימים רכישות והן מכיוון חברות הליסינג.

התחלנו את הסיור העולמי שלנו עם הונדה ונסיים עם שיא עולמי ביזארי של היצרנית, במקרה הזה לא מדובר ברכב, כזה שהייתם לוקחים לסיבוב עם החבר'ה אלא במכסחת הדשא המהירה ביותר בעולם המצויידת במנוע ליטר המגיע ממחלקת האופנועים של החברה.

מכסחת הדשא הזו מאיצה מאפס למאה תוך 4 שניות ומגיעה למהירות מירבית של 160 קמ"ש, 20 קמ"ש מהר יותר מהשיא הקודם. החברים בטופ גיר החליטו לשלוח את הסטיג לסיבוב היכרות... צפו בתוכנית המלאה.