האופטימוס ג'י פרו של LG נחת בישראל - יעלה 3,200 שקל

הג'י פרו הוא הכלאה של סמארטפון וטאבלט עם מסך בגודל 5.5 אינץ', מעבד מרובע ליבות, ומצלמה עם חיישן 13 מגה פיקסל ■ מערכת ההפעלה היא אנדרואיד בגרסת ג'לי בין 4.1.2

חברת LG ממשיכה בקצב השקות מרענן בישראל. החל מיום ראשון הקרוב דגם הסמארטפון אופטימוס ג'י פרו יתחיל להימכר בחנויות הסלולר ב-3,200 שקל.

הג'י פרו מוגדר כפאבלט (הכלאה של סמארטפון וטאבלט), הוא מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' בטכנולוגיית IPS פלוס ובאיכות Full HD. יש לו מעבד מרובע ליבות סנפדרגון 600 של קוואלקום במהירות 1.7 ג'יגה הרץ, זיכרון 2 גי'גה וסוללה בהספק גבוה של 3,140 מילי אמפר המאפשרת גם החלפה שלה בעת הצורך.

המצלמה מגיעה עם חיישן 13 מגה פיקסל, כאשר האחסון הפנימי הוא בנפח 32 ג'יגה עם אפשרות הרחבה. לג'י פרו יש גם תמיכה ברשתות הסלולר מדור 4 (LTE). מערכת ההפעלה היא אנדרואיד בגרסת ג'לי בין 4.1.2 .

אל ג'י הוסיפה לממשק המכשיר מספר יכולות משלה המאפשרות לצלם תמונות וקטעי וידיאו עם המצלמה הקדמית והאחורית בו זמנית. המכשיר יודע לזהות את מיקום העיניים של המשתמש בעת צפייה בווידיאו ולעצור או להתחיל לנגן מחדש את הקובץ, כאשר האדם מסיר את העיניים מהמסך.

יישום נוסף שהפך לטרנדי מאוד בסמארטפונים שיצאו לאחרונה לשוק הוא ה-Quick Remote. מדובר בשלט רחוק מובנה הפועל באמצעות משדר אינפרה אדום להפעלת מכשירי חשמל שונים, כולל ממירי הוט ויס ולטענת החברה גם של מזגנים. האופציה האחרונה לא אפשרית בדגם הגלקסי S4 עם האפליקציה הפנימית של המכשיר.

"האופטימוס ג'י פרו מציב רף חדש בקטגוריית הסמארטפונים בעלי מסך הגדול מ=5 אינץ'. מדובר בקטגוריה שתופסת תאוצה אצל צרכנים בכל העולם אשר אינם מעוניינים לרכוש גם סמארטפון וגם טאבלט", אומר זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל. "לאחר שכבש את הקהל האסייתי שמוביל את הטרנדים הטכנולוגיים בעולם, אנו מאמינים שהמכשיר יכבוש גם את הקהל הישראלי".