ועידת MAD 2013: "ההאלי הופ" של הפרסום

בוועידה לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה שנערכה ב-17 ביולי משרדי הפרסום הציגו מצגות של 5 דקות של יצירתיות בפרסום

ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה 2013 של "גלובס" בשיתוף orange, האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק, נערכה ב-17 ביולי 2013.

כמדי שנה, הוועידה כינסה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת והעלתה על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.

במסגרת הוועידה נערך ההאלי הופ של הפרסום - מצגות משרדי הפרסום שהציגו 5 דקות של יצירתיות בפרסום. המשרדים שהציגו הם:

אדלר-חומסקי & ורשבסקי

D-say

דובצקי-זקס-אוברוצקי

GREAT Interactive

גיתם BBDO

מקאן-אריקסון

גליקמן-נטלר-סמסונוב ו-GNS דיגיטל

מדי שנה "גלובס" פונה למשרדי הפרסום ומזמין אותם לתת לנו הצצה לאופן שבו הם רואים את עולם הפרסום. השנה, משרדי הפרסום הוזמנו להכין SHOW, בו הציגו את האופן שבו הם תופסים את המושג "יצירתיות בפרסום".