השיחה: הרוטרים מתכוננים לחורף

מי הגיע לתצוגת האופנה להשקת קולקציית הסתיו-חורף של קסטרו? ■ מתי יחתנו הבעלים אתי וגבי רוטר את הבן רון? ■ וגם: מה עושה ציפי לנדאו כשהיא לא מנהלת בית-ספר ומכהנת כיו"רית מוזיאון נחום גוטמן?

אתי וגבי רוטר, המנכ"לים המשותפים של בית האופנה קסטרו, אירחו אתמול (א') בבוקר תצוגת אופנה לציון השקתה של קולקציית סתיו-חורף 2013-2014. כבר במוצ"ש הגיעו בני הזוג רוטר לפקח מקרוב על החזרה הגנרלית לקראת התצוגה, ואתמול הם פתחו את הבוקר מוקדם יחד עם כל העוסקים במלאכה. המסלול שעליו צעדו הדוגמניות עוצב על רקע קיר שהורכב ממכולות ענק מקוריות. בין המכולות הופיעו וליוו את התצוגה להקת מטרופולין והזמרת אפרת גוש.

שרה סלע, גלית מור ויגוצקי, אורלי שרם, השקת קולקציית סתיו חורף של קסטרו / צילום: סיון פרג'
 שרה סלע, גלית מור ויגוצקי, אורלי שרם, השקת קולקציית סתיו חורף של קסטרו / צילום: סיון פרג'

שרה סלע, גלית מור ויגוצקי ואורלי שרם

התייצבו בביתן 1 במרכז הירידים בתל-אביב: לינה קסטרו, ממייסדי החברה; אריאל רוטר ורעייתו רותם סלע; רון רוטר וארוסתו עדי צור, סטודנטית שנה רביעית לארכיטקטורה באוניברסיטת תל-אביב (השניים יבואו בברית הנישואים ב-4 באוקטובר). וגם: ג'אידיפ סארקר, שגריר הודו בישראל ורעייתו; אמיר תמרי, יו"ר דירקטוריון קסטרו; אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; משה רוזנבלום, המשנה למנכ"ל מליסרון; פאר נדיר, מנכ"ל קניוני עזריאלי; גלית מור ויגוצקי, נשיאת בית משפט לנוער; פנינה אדרי, מנכ"לית NMC יונייטד; קלודין גלנט; שרה סלע; לאה פרץ, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר; ענת אנג'ל, שהגיעה עם בתה; האדריכלית אורלי שרם; מימי לוזון, בעלת מרכז טיפולי יופי; ורד גרינבוים; טלי אנג'ל ובתה; עו"ד ברוריה לקנר; ירון ורסנו; דליה פרי; ומעצבי האופנה ששון קדם, רזיאלה גרשון, גדעון וקארן אוברזון ויובל כספין.

תערוכת יחיד / אנשי עסקים מציגים אמנות

"מציירת הרבה בזמן חופשות מהעבודה"

ציפי לנדאו, מנהלת בית-הספר בלפור בתל-אביב ויו"רית מוזיאון נחום גוטמן: "הדחף לצייר נמצא איתי כל הזמן. בשנים האחרונות אני משלבת צילומים בציורים"

■ על העיסוק בציור:

"הדחף ליצור ולצייר נמצא איתי כל הזמן. גם כשאני לא מציירת אני חושבת ומתכננת את הציורים. הציורים מתרחשים בראשי ובמחשבותי לפני שהם נוצרים על הבד. מציירת הרבה בזמן חופשות מהעבודה. משתמשת בטכניקות מעורבות, צבעי שמן, גירי שמן, אקריליק, צבעי מים ועוד. בשנים האחרונות אני מצלמת הרבה ומשלבת את הצילומים בציורים".

ציפי לנדאו על רקע תמונה מתערוכתה
 ציפי לנדאו על רקע תמונה מתערוכתה

ציפי לנדאו

תמונה מתערוכת
 תמונה מתערוכת

"התרשמות בצבע", גלריה נלי אמן, 2012

■ על היצירות:

"אני מאמינה כי ליצירה המוגמרת יש חיים משלה. כל ציור מורכב מפרטים מתוך מאגר הרגשות, הזיכרונות והחוויות שלי - בהתאם לזמן שבו ציירתי - אך עם משיכת המכחול האחרונה, היצירה משוחררת מעולמי ועוברת לעולם הרגשות, הדימויים, החוויות והזיכרונות של הצופה.

"לעבודות שלי אין שם נושא, שכן כל צופה רואה וחווה משהו אחר תוך כדי ההתבוננות, ובהתאם לכך מעניק לציור שם משלו, מתוך עולמו הפנימי. הציור משתנה בהתאם לרגשות המתבונן בו וכן על-פי מיקומו והתאורה שלו".

■ ד"ר ציפי לנדאו:

גיל: 49

מצב משפחתי: נשואה ליגאל לנדאו, מבעלי רציו + 4

תפקיד: יו"ר הוועד המנהל של מוזיאון נחום גוטמן לאמנות ומנהלת בית-הספר בלפור בתל-אביב

מקום מגורים: סביון

תערוכות יחיד בולטות: 2012 - גלריה נלי אמן תל-אביב; בית גבריאל, טבריה; 2006 - גלריה קסטרא, מרכז אמנויות קסטרא, חיפה; 2004 - המשכן לאמנויות הבמה, תל-אביב; 1999 - אגודת הציירים והפסלים בתל-אביב.