קבוצת ורטהיימר רוכשת את רשת אופנת הספורט סקטור טאון

סקטור טאון נמצאת בבעלות ג'קי בן-זקן ■ הצדדים סירבו לפרט את היקף העסקה, ולפי ההערכות מדובר בסכום של מיליוני שקלים בודדים

אחרי שסגרה 7 סניפים, ומחזור המכירות שלה ירד משמעותית, רשת "סקטור טאון" מחליפה שוב ידיים. פעילות הרשת נמכרה לקבוצת ורטהיימר ספורט, בעלת רשת ספורט ורטהיימר. המוכר הוא איש העסקים ג'קי בן-זקן, שרכש את הרשת בקיץ 2009.

הצדדים סירבו לפרט את היקף העסקה, ולפי הערכות מדובר בסכום של מיליוני שקלים בודדים.

רשת סקטור טאון משווקת מותגי ספורט מובילים כמו נייקי ואדידס, לצד המותג הפרטי סקטור. ב-3 השנים האחרונות סבלה הרשת מירידה במכירות וסגרה 7 סניפים. בין היתר נסגרו הסניפים בקריון, קניון ארנה, ביג טבריה ואור-יהודה.

בעוד שבעבר נהנתה הרשת ממחזור מכירות של 60 מיליון שקל בשנה ועבדה עם רווח גולמי של 55%, ההערכה היא כי מחזור המכירות נחתך בחצי, לכ-30 מיליון שקל.

סקטור טאון מפעילה היום 13 סניפים בביג פאשן נצרת, גרנד חיפה, קניון חיפה, סינמול, קניון אורות אור-עקיבא, סטאר סנטר אשדוד, קניון בת-ים, ראש-פינה, ביג באר-שבע, סימול אשדוד, לב חדרה, G עפולה וקניון הזהב בראשון-לציון.

עבור רשת ספורט ורטהיימר, הרכישה של סקטור טאון מהווה הרחבה משמעותית של הפעילות. רשת ספורט ורטהיימר מונה היום 47 סניפים, ולדברי רוני ורטהיימר, מנכ"ל ובעל הרשת, מחזור מכירותיה עומד על יותר מ-100 מיליון שקל בשנה.

בהתייחס לרכישה אומר ורטהיימר: "הסכום ששילמנו לא רלוונטי כי אנחנו נכנסים לעולם חדש. ניקח את סקטור טאון לעולם האופנה הספורטיבית. זו רשת מולטי ברנד המתמחה ביבוא ושיווק אופנה ספורטיבית".

- סקטור טאון בדעיכה?

"כן. לפני שנתיים היו להם 19 סניפים. הם בעולם מאוד קשה ותחרותי, ויש כאן אתגר גדול. הם סגרו סניפים מפסידים. מי שמחזיק סניפים שמפסידים הוא מבולבל. גם אני עושה את כל המאמץ בספורט ורטהיימר לא להחזיק סניפים מפסידים, וגם כאן אם סניף יהיה הפסדי - הוא ייסגר".

- אתה קונה רשת לא רווחית?

"אני לא קונה רשת אלא את המלאי ונקודות המכירה, והולך לקחת את זה לכיוונים אחרים לגמרי. אני לא לוקח את ההתחייבויות של החברה. אין לי ניסיון בעולם האופנה, אבל יש לי תוכניות להביא מותגי אופנת ספורט מעניינים וטרנדים שיפיחו רוח חדשה ברשת, כמו פרד פרי, לקוסט וואנס".