תדהר מכפילה את כמות הדירות בהנחה לאנשי קבע

תדהר ו-CPM ישווקו 800 דירות בפרויקט בראש-העין בהנחה ל"חבר"

תדהר ו-CPM מדלגות מעל שלב תחרות היזמים על מחירי הדירות במתחם הענק בראש-העין: בעוד שבועיים עתיד להתקיים כינוס מכירות מיוחד של 'חבר' בו תוגרל הזכות לרכישת דירות מגורים בפרויקט של תדהר וחברת CPM בראש-העין. בעוד שלושת הגופים הודיעו לאחרונה על המבצע ועל הנחה בשיעור של כ-12% ממחירון החברה על 400 הדירות לעמיתי 'חבר' מסתבר כעת כי מספר הדירות שיעמדו למכירה עתיד להיות גבוה בהרבה.

ל'גלובס' נודע כי החברות תדהר ו-CPM סיכמו למעשה עם אנשי 'חבר' כי למבצע יוקצו כ-800 דירות כאשר 400 דירות נוספות, מעבר למה שהוכרז עליו לפני כשבועיים במסיבת עיתונאים שקיימו שלושת הגופים, יוצאו למכירה בהתאם לביקוש ביום המכירות שייערך בגני התערוכה.

הפרויקט בראש-העין, תדהר על הפארק, עתיד לכלול 1036 דירות בסך הכל, כך שהכמות שהוקצבה לעמיתי 'חבר' מהווה למעשה קרוב ל-80% מהיצע הדירות בפרויקט כולו. בנוסף, במסיבת העיתונאים שקיימו החברות באתר המכירות של הפרויקט הצהירו האחרונות כי התחייבו לשתף פעולה גם עם מינהל המגורים של צה"ל לכך הוקצו למעלה מ-100 דירות וגם התחייבו לשווק כ-100 דירות נוספות לתושבי ראש-העין. כל זאת, כך על פי אותה מסיבת עיתונאים במחירים זהים לאלו שהתחייבו מול מועדון הצרכנות של חבר. חשבון פשוט מעלה כי שתי ה'הקצעות' הללו מהוות למעשה את שאר יחידות הדיור הקיימות בפרויקט כולו.

על פי ההערכות, ההחלטה של החברות לשווק מראש את כל הדירות בפרויקט מגיעה על רקע התחרות העזה בין הקבלנים והיזמים במתחם הבנייה החדש בראש-העין שכולל כ-14 אלף יחידות דיור. החברות הגיעו ככל הנראה למסקנה ששיווק יתרת הדירות במחירים גבוהים יותר לצד חברות נוספות שהחלו לשווק דירות במתחם יארך זמן רב ויגרור עלויות מימון גבוהות אותן ניתן לחסוך כעת.

ממועדון הצרכנות של 'חבר' והחברות היזמיות נמסר: "במסגרת השלב הראשון תוצע כמות מינימום של 400 דירות לעמיתי מועדון 'חבר'. כמות הדירות הסופית שתוצע לעמיתי מועדון חבר במסגרת המבצע תיקבע בבוקר כינוס המכירות, בהתבסס על כמות המוזמנים שיגיעו בפועל בטרם תחל מכירת הדירות. בהתאם לאמור, נכון למועד זה, לא ידועה כמות הדירות הסופית שתוצע לעמיתי מועדון חבר במסגרת המבצע".