הסבא של הקניונים מתחדש

מי זכה להציץ למקום שבו תקום הקומה השנייה של קניון איילון? ■ איזו חנות קונספט חולם מנכ"ל סודה סטרים להקים? ■ ומי השתתף בכנס השנתי של ארגון IVN המקדם עסקים חברתיים?

בכירי המנהלים של רשתות האופנה בישראל הגיעו אתמול בבוקר (ב') לאירוע לכבוד תחילת העבודות הקומה השנייה של קניון איילון. הקניון הוותיק, שהחל את תרבות הקניונים בישראל, מתחדש סוף סוף בקומה חדשה, ורבים התייצבו כדי לראות את הפלא ולברך. ארנון תורן, שזה לא כבר מונה לתפקיד מנכ"ל חברת קניוני עזריאלי, בעלת הקניון, קיבל את פני הבאים, שעלו אל הגג דרך מדרגות זמניות שנבנו במיוחד לצורך האירוע. שטח הקניון, לאחר שתיפתח הקומה השנייה, שבהקמתה יושקע סכום כולל של כ-200 מיליון שקל, יעמוד על 33,000 מ"ר.

ערן תור, חיים סקאל, תחילת עבודות הקומה השניה בקניון איילון / צילום: ראובן שניידר
 ערן תור, חיים סקאל, תחילת עבודות הקומה השניה בקניון איילון / צילום: ראובן שניידר

ערן תור וחיים סקאל

ג'ואי שוובל, תחילת עבודות הקומה השניה בקניון איילון / צילום: ראובן שניידר
 ג'ואי שוובל, תחילת עבודות הקומה השניה בקניון איילון / צילום: ראובן שניידר

ג'ואי שוובל

ארנון תורן, רינה טל, יאיר מלכה, תחילת עבודות הקומה השניה בקניון איילון / צילום: שוקה אורן
 ארנון תורן, רינה טל, יאיר מלכה, תחילת עבודות הקומה השניה בקניון איילון / צילום: שוקה אורן

ארנון תורן, רינה טל ויאיר מלכה

נפגשו על הגג: ערן תור, שפרש לאחרונה מאיי-דיגיטל; ג'ואי שוובל, יו"ר קבוצת זארה ישראל; צביקה לוינסון, מנכ"ל ובעלים של רשת HDL; שלום מוליוב, מנכ"ל אדידס; סם ניזרי, מבעלי אלדו; דובי שניידמן, זכיין נייקי; יאיר מלכה, מבעלי קפה גרג, שנחת מנסיעת עסקים בלונדון; חיים סקאל, יו"ר ובעלי סקאל הולדינגס; אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים; שמעון לביא; וסרג' דרעי, מנכ"ל ושותף ברשת רנואר, שהגיע ממש בסוף האירוע, וניצל את הגעתו למקום כדי לשבת עם רינה טל, מנכ"לית קניון איילון על תוכניות החנות החדשה המתוכננת להיפתח בקומה השנייה.

טומי היפני עושה עלייה

לרגל השקת שיווקו בישראל של מותג תיקי היוקרה היפני TUMI ופתיחת חנות בוטיק ראשונה של המותג בקניון רמת אביב, קיבץ אתמול בבוקר (שני) איש יחסי הציבור זאביק דרור מגוון אנשי עסקים לשיחה של בוקר בנושא כניסת מותגים זרים לישראל. בין אנשי העסקים שהגיעו ופגשו את יעקב נוסל, זכיין המותג בישראל: סוניה לבנת, מבעלי קבוצת לבנת החזקות; וליאורה עופר, מבעלי קבוצת עופר. אפי אשל, מנכ"ל סודה סטרים, שאף הוא הגיע לאירוע, פגש את משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר, והביע עניין לפתוח בקניון חנות קונספט שבה יהיה בר משקאות מוגזים וישווקו מכשירים ייחודיים של החברה.

אפי אשל, סוניה לבנת, יעקב נוסל, השקת מותג התיקים היפני TUMI / צילום: רפי דלויה
 אפי אשל, סוניה לבנת, יעקב נוסל, השקת מותג התיקים היפני TUMI / צילום: רפי דלויה

אפי אשל, סוניה לבנת ויעקב נוסל

עוד נצפו: חיים מילר, הבעלים של רשת תכשיטי מילר, שהגיע מוקדם כדי להספיק להשקת קולקציית גולדן פארטי בחנות שלו; האדריכל בן טאובר; יואב צוקר, מנכ"ל זניט דיגיטל, אשר נרכשה ע"י קבוצת פובליסיס; ויוסי ורשבסקי, שמונה ליו"ר זרוע המדיה בקבוצת פובליסיס.

המסלול של גבאי

דורון ספיר, מנכ"ל Cal, ואחיה פריד, סמנכ"ל לקוחות עסקיים בחברה, פתחו אתמול בבוקר (שני) את המפגש השלישי של פורום Cal מנטורס, אשר נערך בדופלקס בהרצליה.

הפורום, מייסודם של חברת כאל ועיתון "גלובס", נועד להפגיש בעלי עסקים קטנים ובינונייםעם אנשי עסקים הנמנים עם לקוחות Cal, במטרה לשמוע מהם על האתגרים וההתמודדויות שנאלצו לעבור בדרך להצלחה. הפורום חושף את היזמים למגוון רחב של כלים להתמודדות עם פיתוח העסק שלהם.

דורון ספיר, שלומי גבאי, אחיה פריד, המפגש השלישי של פורום Cal מנטורס / צילום: תמר מצפי
 דורון ספיר, שלומי גבאי, אחיה פריד, המפגש השלישי של פורום Cal מנטורס / צילום: תמר מצפי

דורון ספיר, שלומי גבאי ואחיה פריד

בפתח המפגש אתמול דיבר ספיר על חשיבות מערכת היחסים שבין חברת האשראי לבתי העסק, ועל המחויבות והקשר מול בתי העסק הסולקים, שצמח לקשר אסטרטגי-שיווקי. עם תום הדברים, הוזמן לבמה שלומי גבאי, שהגיע למפגש יום לאחר שהודיע על פרישתו מניהול איקאה ישראל. גבאי שיתף את הקהל בשיחת 'אחד על אחד' עם חגי גולן, העורך הראשי של "גלובס", במסלול שעבר ממחסנאי למנהל הכללי המקומי של מעצמת הרהיטים משבדיה. דבריו של גבאי יצרו עניין רב בקרב בעלי העסקים, שאמרו שיאמצו טיפים עסקיים מארגז הכלים שלו.

הספיד דייטינג של אנשי העסקים

בכירי העוסקים בממשק העסקי-חברתי בישראל התכנסו אתמול (שני) בבית התפוצות בת"א. במקום נערך הכנס השנתי של ארגון IVN, המקדם ומשקיע במגזר הרביעי בישראל - עסקים חברתיים. מיד עם תחילת הכנס זכו האורחים - יזמים עסקיים-חברתיים, אנשי עסקים, נציגי המגזר הפיננסי ופילנתרופים - לחוות שעה של "ספיד ונצ'ר דייטינג" שבמהלכה ישבו הנוכחים בזוגות, שלכל אחד מהם הוקצו 3 דקות לנטוורקינג. הנוכחים שמעו מיו"ר IVN, אריק בן חמו, והמנכ"לית, מיכל זימלר, על קרן ההשקעות החברתית טנדם, שהשלימה בימים אלה גיוס מוצלח. הקרן עתידה להשקיע בעסקים חברתיים ולסייע לעסקים הרלוונטיים במימון אשראי, ליווי מקצועי ופיתוח עסקי.

מיכל זימלר, דדי פרלמוטר, הכנס השנתי של ארגון JVN / צילום: יהלי צילום ושות'
 מיכל זימלר, דדי פרלמוטר, הכנס השנתי של ארגון JVN / צילום: יהלי צילום ושות'

מיכל זימלר ודדי פרלמוטר

נכחו: בני לוין, ממייסדי נייס וסגן יו"ר IVN; איציק דנציגר, לשעבר נשיא קומברס; ג'קי גורן, מנהלת השקעות ב-IVN; דדי פרלמוטר, שהיה אחד המועמדים לניהול אינטל; שוקי ארליך, לשעבר סגן נשיא בכיר באמדוקס; שאול שניידר, ראש אגף אשראי פרטי בבנק לאומי; איציק סבטו, מנהל אגף הקרנות בביטוח הלאומי; אבי שפירא, מנכ"ל אנפיטק; ודניאל בן-סימון.

זזים

עופר וילנקו מונה למנהל ההשקעות של חברת CITYR להשקעה ישראלית בנדל"ן אמריקאי.

שלומי שמיר מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות בקבוצת ויסוצקי.

רן קיט מונה למנהל שיווק תחום מגורים בחברת גב-ים.

משה קניאס מונה למנכ"ל מלונות רויאל ביץ' תל-אביב וישרוטל טאואר תל-אביב, ודודו צוקר מונה למנהל אשכול ישרוטל ים המלח וישרוטל גנים בים המלח.

אלון זילברברג מונה למנהל המסחרי בחברת רהיטי דורון.

תמר רשף בצלאל מונתה לסמנכ"לית פיתוח עסקי של קבוצת אדלר חומסקי.

יו"ר דירקטוריון AHAVA, אריה כהן, ימלא במקביל לתפקידו את תפקיד מקום המנכ"ל עד מינוי מנכ"ל קבוע.

זאב וייס מונה למנכ"ל משותף באינטק פארמה.