ליאוניד נבזלין מקים מגזין פוליטי ישראלי חדש

‎‎מינה לעורך הראשי של המגזין את העיתונאי רותם דנון, עורך בכיר בחדשות 2

‎‎איש העסקים ליאוניד נבזלין, מבעלי עיתון "הארץ", יקים באביב מגזין חדש שיעסוק בפוליטיקה, בתקשורת ובתרבות.

‏נבזלין מינה לתפקיד העורך הראשי של המגזין את העיתונאי רותם דנון, עורך בכיר בחדשות 2. דנון, שערך עד כה את התוכניות "תוכנית חיסכון" ו"החדשות הלילה", הודיע היום (א') על פרישתו מהחברה.

‏המגזין של נבזלין, העומד בראש קרן "נדב" ומחזיק ב-20% בעיתון "הארץ", מוגדר כ"מגזין איכות" שיופיע אחת לחודש ויעסוק בנושאים שונים שישקפו את תפיסת עולמו הליברלית של מייסדו. המגזין לא צפוי להיות קשור במערכת עיתון "הארץ" ויעמוד בזכות עצמו.

על-פי הודעת קבוצת נבזלין, המגזין אמור "להעניק ביטוי ייחודי לנושאי הסיקור שבהם יתמקד ולקדם את ערכי התוכן החופשי והבלתי תלוי".

‏דנון עוזב את חדשות 2 לאחר 3 שנים. במהלך תקופה זו שימש כעורך הראשי של "תוכנית חיסכון", שהוכרה כתוכנית תעודה ורשמה עלייה הדרגתית בנתוני הצפייה. כמו כן עמד דנון מאחורי פיתוח הפורמט "החדשות הלילה" ושימש כעורכה. תוכנית החדשות הלילית הביאה לעלייה בנתוני הרצועה בערוץ 2. כמו כן ערך דנון משדרים מיוחדים בחדשות 2.

‏בעבר שימש דנון כמשנה לעורך הראשי וראש מערכת החדשות של וואלה, כסמנכ"ל התוכן והעורך הראשי בנענע10 וכעורך מגזין "פירמה" של "גלובס". ‏

ליאוניד נבזלין אמר היום: "אני שמח על הקמת הירחון החדש בישראל. באביב הקרוב ייצא לאור הגיליון הראשון של המגזין, שיהיה ירחון איכותי ומקורי בעיתונות הישראלית וישקף את ערכי התוכן בהם אנו מאמינים". ‏‎‎‏

דנון מסר כי "המגזין אותו נקים ייתן במה למיטב הכותבים ויעניק תוכן ייחודי בתחומי הפוליטיקה, המדינה, התקשורת והתרבות".